Gå til innhold

fikk vite på UL i uke 19 at jeg hadde morkaka liggendes forran fødselskanalen....erfaringer? (samme som Skravle)

Anbefalte innlegg

Regner med at det er flere her som har opplevd dette..

Ordnet det seg til slutt? Jeg skal inn igjen på UL i uke 32 og sjekke..

Var noen av dere plaget med blødninger pga dette? Og hva ble evt disse blødningene framprovosert av? sex?

Fortsetter under...

Hei :)

Ikke opplevd det selv, jeg jeg vet at hvis ikke den flytter seg så må du ha KS. Den kan helt fin flytte seg ettersom magen og babyen vokser!

Hei.

Jeg har også morkaka langt nede.Skal også inn på ny UL i uke 32.Er nå i uke 23+3.Har ikke fått noe beskjed om å være forsiktig,tenkte jeg skulle spørre jordmoren når jeg skal dit på mandag.

Hadde en blødning i uke 10,men ikke noe siden det.

Håper at ting ordner seg og at den kommer seg opp sånn at man slipper keisersnitt.

Lykke til og god helg!!

jeg har den også liggende foran, og skal på ny UL uke 28. (nå i uke 20) Jeg fikk beskjed om at ikke det var noe spes å være ekstra forsiktig for. Men at blødninger kunne komme. jeg har ikke hatt noen enda.. eneste jeg merker det på er at det ikke kommer noen spark! kjenner ingenting..husker med jenta mi sist gang hvor deilig disse små første sparkene var..og kontakten vi dannet med de sparkene. Håper også den flytter seg, vil helst unngå ks.. Lykke til!!=)

ok, da får vi håpe det ordner seg for deg :)

Hos meg ligger den over åpninga, men i bakre vegg, så spark er her heldigvis :)

LYKKE TIL :)

Annonse

Hei!

Jeg har morkaka langt nede, delvis foran fødselskanalen. Dette ble oppdaget i uke 17 da jeg fikk en svært kraftig blødning etter sex. Ble lagt inn på sykehus til observsjon i to døgn.

Ble fortalt at jeg kunne leve som vanlig, dvs jobbe, trene, ha sex, så lenge jeg ikke begynte å blø igjen.

Skal også inn igjen til ul i uke 32, men de trodde helt sikkert morkaka hadde flyttet seg oppover til da :-)

Jeg fikk også beskjed om at morkakem ligger helt over mormunnen slik at fødsel muligens ikke går. Min lå langt ned og forbi så de trodde dette ville ende i KS. Skal på ny UL nå til uke, er da over 30 uker. Veldig spent på resultatet.

Har hatt masse mensmurringer langt ned og i ryggen siste 4 ukene, spent på hva det kan bety....ingen blødninger til nå, men fikk beskjed om å ta det med ro og spesielt ikke løfte tungt...

Kan fortelle etter UL på tirsdag hvordan det gikk....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...