Gå til innhold

Kortere syklus og depresjon før mensen

Gjest Nerdens'mus

Anbefalte innlegg

Gjest jegogfrøetjegmistet

Hadde i juli en ma. Har hatt mensen tre ganger etter dette og de kommer nå etter 24 dager i stedet for 28 dager.

Ellers har jeg vært en positiv jente, men i dagene før mensen og mens mensen erer jeg svært svært nedbrutt og begynner å gråte helt plutselig.

I tilleg til at jeg er fysisk i ulage hele tidem,

Mensen er kraftigere og mer smertefull enn før jeg ble gravid.

Kvalme, hodepine, trøtthet, søvnløshet og melk i ene brystet har jeg hatt i snart to månder nå.

Vet det høres ut som gravid symptomer, men mensen kommer og tester er negative. Skal til legen i neste uke lurer bare på om noen andre har vært borti dette

Fortsetter under...

det høres ut som kroppen din er i ulage enda etter alle hormonendringer som har skjedd, det er jo ikke så veldig lenge siden du mistet. For min del er det bare gått en uke siden jeg fant det ut; er småkvalm innimellom og har fått vondt i det ene brystet (som egentlig hadde gått over sammen med de andre gravidesymptomene siste ukene). Jeg har tenkt at det kommer av at jeg er nede psykisk, og at jeg påvirkes av det på alle måter i tillegg til hormoner som spiller meg et puss.

Bra du skal til legen i alle fall, så får du sjekket at det ikke er en annen forklaring, noe du kanskje kan gjøre noe med. Håper det går seg til snart for deg, høres ikke hyggelig ut å ha det slik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...