Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #1 Skrevet 17. september 2010 Andre med 2-3 åringer med voksesmerter? Har en gutt på 2 år og 8 mnd, som med ujevne mellomrom har smerter i bena nattestid. Er verst etter en veldig aktiv dag og hvis han blir kald på beina. Det eneste som hjelper er å massere beina og få de gode og varme, da gir det seg ganske fort. Var veldig plaget selv i barndommen, så har ikke tenkt at det kan være noe annet enn voksesmerter. Men kom plutselig til å tenke på at det kanskje er litt tidlig å få det som 2 åring??
lille sprelle Skrevet 17. september 2010 #2 Skrevet 17. september 2010 Tror ikke det er tidlig. Har sett litt av det på vår jente på 2,5 år. Hadde selv også mye av dette som barn. Det som hjalp aller best var et varmt bad (selv mitt på natten - våknet med kramper og fikk ikke rettet ut beina før jeg hadde vært i vannet en stund)
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #3 Skrevet 17. september 2010 Slik har vi det også. 3-åringen min klager over smerter i bena om kvelden. Han spiser for tiden som en hest, så det er nok voksesmerter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå