Gå til innhold

Jeg synes Marion Ravn er utrolig vakker!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Joda, det er hun og skulle ønske jeg så slik ut og hadde den kroppen..MEN hun er neppe den skarpeste kniven i skuffen, så tror jeg hadde beholdt min egen hjerne...

Samme kategori som Tone Damli..

Skrevet

hu er pen men utrolig lite smart, så det trekker ned på alt..

Skrevet

pene øyne. stygg fra nesa og ned.

Skrevet

der må si meg helt uenig. Jeg synes Marion Ravn framstår som seriøs, dyktig og skarp i x-faktor jeg. Det er smart av henne å være med der, for å vise seg fra en litt annen side. Jenta har greie på musikk og sang, og viser det. I tillegg er hun sjarmerende og selvsikker.

Skrevet

Hun er rellativt pen, men hun har disse slappe amfetaminkinnene da. Ellers grei nok. Men Marit Larsen har blitt penere enn henne.

Skrevet

enig med 21.35

Men tror folk kan være helt annerledes enn de fremstilles som i media... så det er sagt.

Skrevet

Ikke stygg akkurat nei. Er nok penere enn folk flest:) så derfor liker jeg ikke henne. Hehe

Skrevet

Det er sånne kinner som de i rolling stones har det. Eller... slapp hud i kinnene i ung alder, som man får av amfetaminmisbruk.

Skrevet

Pen jente!:) jeg ville gjærne sett sånn ut!:)

Skrevet

Ja det er klart, alle med litt bollekinn er dophuer.

Skrevet

Ja hun er nydelig men har en irriterende barnslig måte å snakke på. Får henne til å fremstå litt dum...

Skrevet

Synes hun har blitt mye penere enn jeg synes hun var før, men synes hun har litt for langt ansikt til at jeg klarer å si hun er vakker :)

Skrevet

Jeg trener der hun trena før, så henne hver dag og synes ikke hun er så pen, kjenner henne jo omtrent ikke igjen uten sminke. Men ble mye penere med pannelugg. Hun har så tynt lite fjes at det ble helt borte med det store håret. Luggen rammer ansiktet fint inn.

Skrevet

Jeg synes hun er veldig pen.

Men når hun åpner munnen minner hun meg om en veldig treg narkoman som snakker. Det trekker veldig ned..

Skrevet

Hun er da en vakker jente! synd at noen alltid må si noe negativt...

Skrevet

hun er utrolig vakker ja.. dere som sier hun er stygg er bare misunnelige.

sikker på at dere ikke er halv parten så pene...

Skrevet

HI spør jo hva folk synes, skal alle være enige da? Ikke alel som har lik smak. Selv om man ikke synes hun er pen, kan det være andre man synes er pene. Folk må få ha forskjellige meninger, og takk gud for at vi har det!

Skrevet

Hun er flott! Hun har blitt en nydelig kvinne, før var hun mer en søt jente..

Skrevet

hun er en pen jente.

synes synd på dere som sier hun ikke er pen, klart dere er sjalu!

hvis ikke Marion er pen så lurer jeg på hva dere definerer som pene?

klart det finnes mange jenter som er penere enn henne, men pen er hu!:)

synes hun virker sympatisk også jeg, kansje litt umoden men hun er jo ikke så gammel! 24-25?

Skrevet

Har fått et helt annet syn på henne, etter at hu ble med i x-factor.. Pen jente! :-)

Skrevet

Smellvakker! :) Da hun var yngre så hun dopa ut, nå er hun nydelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...