Gjest LilleDina +spire + 2englebarn Skrevet 17. september 2010 #1 Skrevet 17. september 2010 Fikk ikke sove stort i natt, var så nervøs, og følte meg uvell helt til ultralyden.. Men, uroet meg unødvendig! Den lille er i fin form, akurat slik den skal være nå! Og i magen, så gjemmer det seg en liten gutt!!! Problemet nå: vi har ingen guttenavn! vi har vært så påvirket av søstra mi, ang at det blir jente, så, vi sto med to jentenavn, og ingen guttenavn hahaha men, ingen problem, god tid på oss :-D Fått ny UL om 3 uker, da vi gjerne vil ha en god oppfølging, etter det får vi UL en gang i månden :-D
Ella78 m/ A&M Skrevet 18. september 2010 #2 Skrevet 18. september 2010 Så flott at alt var i orden med den lille gutten deres!! Guttenavn finner dere sikkert, så snart nyheten begynner å synke inn, hehe... Masse lykke til videre!
Mammamedmot Skrevet 18. september 2010 #3 Skrevet 18. september 2010 er det en spesiell grunn til at dere skal ha så mange ultralyder?
Mammamedmot Skrevet 18. september 2010 #4 Skrevet 18. september 2010 og gratuelrer sååå mye gleder meg til det er vår tur. Er jo veldig betryggene å få ordinær ultralyd overstått!
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 18. september 2010 #5 Skrevet 18. september 2010 Gratulerer med flott UL og ikke minst med prinsen i maven:) Lykke til videre i svangerskapet:) Klem
J -76 Skrevet 18. september 2010 #6 Skrevet 18. september 2010 Så fantastisk å høre, gratulerer med en liten gutt!
Gjest LilleDina +spire + 2englebarn Skrevet 18. september 2010 #7 Skrevet 18. september 2010 takk dere alexandra1986: i fjord mistet vi tvillinger ved for tidelig fødsel i uke 21, derfor får vi ekstrem oppfølging dene gangen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå