lille2 Skrevet 17. september 2010 #1 Skrevet 17. september 2010 Jeg vil ha et bæresjal som kan brukes helt fra nyfødt. Har en manduca som jeg skal bruke senere, så dette blir primært til de første månedene. Står mellom mobywrap og BB slen? Hvilken anbefaler dere? Fordeler og ulemper med de to?
Tantrum Skrevet 18. september 2010 #2 Skrevet 18. september 2010 Jeg har mobywrap og er veldig fornøyd =) Utrolig deilig når hun var helt puttis fordi hun satt så tett til kroppen og hodet "satt fast". Varmt og godt oxo. Litt klønete om manskal ta det av og på fordi det er så laaaaaaaaaaaaaaaangt, men skal man ha babyen i det i noen timer er det verdt "jobben". Nå bruker jeg mest baby björn selen, daden er lettere med tanke på av og på, ut og inn, opp og ned
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 18. september 2010 #3 Skrevet 18. september 2010 Jeg har kjøpt Close Baby Carrier; et "ferdigknyttet" sjal, som bare tres over hodet som en genser og strammes inn ved hjelp av to ringer! Suuperenkelt og kjapt, selv kløna meg tok det på to sekunder hehe! http://lotusbarn.no/butikk/index.php?main_page=index&cPath=306 Jeg har ikke prøvd den m baby enda, bare m dukke, men den virker utrolig bra og har også lest mye positivt om den på ulike forum. Har en Manduca bæresele fra før av (som er supergod til litt større babyer, fra ca 4 mnd og oppover), men ønsket et sjal i tillegg, som man kan bruke helt fra dag 1 uten problemer. Men siden jeg er så klønete så fristet ikke meterlange stropper og mye knyting, og det må dessuten være raskt å ta på, sånn at jeg får brukt det her hjemme, når jeg skal være alene m begge to f.eks. (bare putte babyen kjapt oppi uten så mye styr liksom). Og det kan jeg med Close Baby Carrier´n, for det er jo så enkelt, juhu! Og deilig å bære med også, ihvertfall de første månedene, hvor babyen enda ikke veier så altfor mye=) Instruksjonsvideo: http://www.youtube.com/watch?v=t-0eCD0zEp4 Enklere blir det ikke hehe:D Jeg kjøpte forresten min her: http://bereglede.no/index.php?main_page=index&cPath=84_296_212
Gjest JuniGull2010 Skrevet 18. september 2010 #4 Skrevet 18. september 2010 Jeg har mobywrap og jeg trives ikke med den. Jeg er lang og sliter med å knytte den uten at den belaster korsryggen for mye. Så nå har jeg bestilt meg en Manduca!
Gjest Skrevet 18. september 2010 #5 Skrevet 18. september 2010 Signerer innlegget til lykkeli&gla, jeg har Close Baby Carrier og er superfornøyd med den! Veldig enkelt siden det er formsydd så du slipper å knote med sånne lange tøyremser, og så passer den fra de er helt små!
eja Skrevet 18. september 2010 #6 Skrevet 18. september 2010 Vi har Moby Wrap, og liker det kjempegodt! Det tok bare et par forsøk før knytingen føltes kjempegrei, og den var kjempegod å bruke på nyfødt. Så tett og trygt og godt. Nå er baby 4 mnd, hun elsker fremdeles å være i sjalet, og det tar ikke mer enn ett minutt å få henne opp i det. Nå er dette det eneste bæretøyet jeg har prøvd (med unntak av BabyBjørn, som jeg ikke liker i det hele tatt), men jeg synes i allefall det fungerer utmerket. Brukes flere ganger daglig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå