Gjest sug lut Skrevet 17. september 2010 #1 Del Skrevet 17. september 2010 Jeg vil også ha. Skal bestille ullribbestrikkbukse med striper til ungen, den som er over her, men jeg vil også ha. Det synes ikke nøstebarn. De har bare dvergstørrelser. Hvor kan jeg få dinosaur-ribbebukse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. september 2010 #2 Del Skrevet 17. september 2010 Du er helt klart et nøste barn, sug lut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prekæs Skrevet 17. september 2010 #3 Del Skrevet 17. september 2010 Fryser du på stumpen? Jeg er så og si sikker på at husfliden ordner biffen. (eller skinkene) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villa Perlesukker Skrevet 17. september 2010 #4 Del Skrevet 17. september 2010 Hagesesongen er over. På tide å finne seg en vinterhobby. Strikk selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. september 2010 #5 Del Skrevet 17. september 2010 haha husmorsiden burde bli det nye navnet til denne møkkaplassen. Enda godt jeg er en skikkelig møkkakar av en ektemann, så da hører jeg vel hjemme her. Dessuten mangler jeg baller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sug lut Skrevet 17. september 2010 #6 Del Skrevet 17. september 2010 Det er mindre frost enn begjær som driver meg. Ergo utgår også sjølstrikk, jeg gidder ikke strikke noe som tar så lang tid og ikke er garantert å bli akkurat som det skal. Husfliden skal sjekkes ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villa Perlesukker Skrevet 17. september 2010 #7 Del Skrevet 17. september 2010 Tja mann uten baller.... hva skal man kalle det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prekæs Skrevet 17. september 2010 #8 Del Skrevet 17. september 2010 Altså. Vår lokale husflid hadde i hvertfall plakat med "vi strikker ullbukser" sist vinter. Tror ikke prisen var så veldig gæærn heller. Det var vel helst til barn, men erfaringen er at de har sikkert peiling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 17. september 2010 #9 Del Skrevet 17. september 2010 Hvis du har for mye penger kan du kanskje kjøpe flere og sy dem sammen til en stor? Ellers kan du strikke selv, bare pass på at strikketøyet er påbegynt dersom du skal ta det med deg på fly. Løse strikkepinner er nemlig regnet som en sikkerhetsrisiko, så du får dem ikke med deg gjennom sikkerhetskontrollen på flyplassen med mindre de er surret trygt inn i garn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 17. september 2010 #10 Del Skrevet 17. september 2010 Har lyst på sånn monsterbukse jeg. Sånn med tryne i rompa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 17. september 2010 #11 Del Skrevet 17. september 2010 Ja, men slike er jo Tosofo flink til å sy, Jorunn. Hvis du slenger inn en bestilling lager hun sikkert i voksenstørrelse også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ellen-propellen Skrevet 18. september 2010 #12 Del Skrevet 18. september 2010 Det er ofte annonser i hjemmet,allers og slike blader fra folk som tar "strikkeoppdrag" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Willemo Skrevet 18. september 2010 #13 Del Skrevet 18. september 2010 Et lite tips her... Nøstebarn har jo nooen voksenklær da. De ullribbebuksene har jeg hatt endel av til ungene å de er knallbra, skulle gjerne hatt selv, men ser ikke for meg at det hadde sett særlig nett ut :-) Men tipset: Jeg kjøpte den ull-nattkjolen til Nøstebarn, i gammelrosa. Bruker den som tunika, over en vanlig tights, i ull eller bommul. Varmt å godt, å ganske fint:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Greve Skrevet 18. september 2010 #14 Del Skrevet 18. september 2010 Sikkert noen her som er villige til å strikk for deg, dersom du blar opp nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomstre Skrevet 20. september 2010 #15 Del Skrevet 20. september 2010 Næh... ser ikke helt for meg deg som et nøstebarn... Men i kamo vil du sikkert være lekker! Sjekk militærutsalg, de kan ha ribbebukse :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bIomstre Skrevet 6. september 2011 #16 Del Skrevet 6. september 2011 JAA! I år er vi alle nøstebarn! https://nostebarn.no/wp/produkt/Ull-okologiske-Sportsklaer-Sportstoy-Ullklaer-Ullundertoy/Ullribbukse-voksne/ :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sug lut Skrevet 6. september 2011 #17 Del Skrevet 6. september 2011 Gjett hvem som allerede har? Juhu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bIomstre Skrevet 6. september 2011 #18 Del Skrevet 6. september 2011 Weeee... Verdt spenna? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sug lut Skrevet 6. september 2011 #19 Del Skrevet 6. september 2011 Vel, kjøpt i april så jeg har ikke akkurat hatt mulighet til å sjekke den ennå, tilfeldig forbipassering av Nøstebarn-utsalg medførte umiddelbart slækkere lommebok men ikke akkurat for umiddelbar bruk. Ser umiddelbart at den ikke nødvendigvis er slankende men ellers sykt deilig - uten at jeg heeelt har funnet ut hvordan jeg skal bruke den ennå, bare at jeg i alle fall ikke skal ha den UNDER noe (michelin-mannen-effekt). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest amandine Skrevet 7. september 2011 #20 Del Skrevet 7. september 2011 Kjenner en tidligere-dibber som lager nøstebarn-oppskrifter, blant annet, kanskje jeg skal pipe i hennes retning med en bønn om flatterende snitt? he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sug lut Skrevet 7. september 2011 #21 Del Skrevet 7. september 2011 Snittet er ikke gæli, men det er noe med alder+vekt som gjør det til et ikke helt enkelt plagg. Tenker at A-fasong overdel vil funke best, og må derfor DESSVERRE ut og shoppe noe i matchende farger, jeg som overhodet ikke liker å handle klær ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest amandine Skrevet 7. september 2011 #22 Del Skrevet 7. september 2011 Blir vel Gudrun, da? God morgen, forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sug lut Skrevet 7. september 2011 #23 Del Skrevet 7. september 2011 Gudrun it is. God morgen, ja, du Vestlandets rosenknopp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå