prøverigjen:) Skrevet 17. september 2010 #1 Skrevet 17. september 2010 tas imot med takk:)!!!!! kunne sovet døgnet rundt er 5+2 uker på vei nå,,,,
lille knerten Skrevet 17. september 2010 #2 Skrevet 17. september 2010 Søvn:) Sov meg gjennom de 4 første mnd av mitt første svangerskap. Klarte kun å jobbe, men etter jobb sov jeg til neste dag. Ingenting sosial i det hele tatt. Men sånn kan det være... Pass på at du får så mye søvn som du trenger. Ellers så kan lett trening/mosjon og frisk luft kanskje hjelpe litt på... Sov godt:)
Pingo80 Skrevet 17. september 2010 #3 Skrevet 17. september 2010 Må si meg enig med lille knerten, er kun søvn som hjelper. Man trenger 2-3 timer ekstra søvn de første ukene i graviditeten. Sitter selv på jobb og holder på å svime av, så trøtt er jeg I 11. uke.
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 17. september 2010 #4 Skrevet 17. september 2010 Jeg trener. Drar meg ned til Elexia føler jeg får sååå mye mer energi etterpå. Ellers planlegger jeg ikke mye på kveldene. Sparer energi til jobben og jentene pluss litt til mannen =0)
Bebés'ilvousplâit Skrevet 17. september 2010 #5 Skrevet 17. september 2010 Har egentlig ikke så mange gode råd, men vil bare si at du har min fulle medfølelse. Er selv 5 uker på vei i dag og synes bare jeg blir trøttere for hver dag som går. Er helt avhengig av en dupp på sofa'n om ettermiddagen og klarer nesten ikke å kare meg opp derfra, noe som ikke akkurat er veldig godt forenlig med 2 forholdsvis små barn som vil ha mamma opp og i gang. Men her er litt som kan hjelpe: -Pass på å få i deg nok væske. -Få deg minst en halvtime ut i frisk luft hver dag, gjerne mens det er dagslys. -Ikke sov for lenge om du sovner midt på dagen, det virker mot sin hensikt og du blir bare trøttere. En powernap på 10-15 minutter er tingen.
prøverigjen:) Skrevet 17. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 17. september 2010 Takk for gode råd ! Må nok sove mer, legge inn kortere powernaps, får litt dårlig samvittighet, har ikke lyst til å være mye sosial, sengen, tv`n, datan er min beste venn om dagen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå