Gutt08<3spire13* Skrevet 17. september 2010 #1 Skrevet 17. september 2010 Reima dressene ligger litt over mitt budsjett, og siden jeg skal ha en dress hjemme, og en i bhg ble det bare uaktuelt å kjøpe ny reimadress denne vinteren.. ihvertfall 2! Junior fyller 2 i oktober, en meget aktiv gutt som stor sett beveger seg hele tiden.. Har kjøpt en Name- it dress, også har jeg en todelt fra før, så har jeg noe å bytte på ved vask o.l. Meen, er jo usikker da, om dressene er så bra som de sa? Eller om jeg skal selge den og kjøpe en ny? Noen som har brukt disse til så store barn?
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #2 Skrevet 17. september 2010 Jeg har hatt vårdressen deres, og den holder i alle fall ikke tett som lovet.. Hvorfor ikke prøve den på coop hvis budsjettet ikke tåler en Reima? De har jo vunnet best i test og er testet vanntett :-)
Anonym bruker Skrevet 18. september 2010 #3 Skrevet 18. september 2010 Har ikke prøvd nameit dressen...Hadde leketøy dressen i fjord og den var BRA! men jeg har en ting å si om Reima....De er ikke så bra som folk skal ha det til!! Jeg kjøpte en Reima park dress til sønnen min,han er en veldig aktiv 2 åring og etter bare 3 uker har den slitemerker på innsiden av beina nede ved anklene! Jeg ble veldig skuffet siden jeg har hørt så mye bra om Reima,siste gang jeg kjøper reima!! men de er sikkert veldig fine til barn under 2 år,siden de er myke og lette å vege seg i.
tine0810 Skrevet 18. september 2010 #4 Skrevet 18. september 2010 jeg aner ikke noe om vinterdressen, og kommer ikke til å kjøpe den heller...men vil tipse om Name It ulldressen.... den er super:-) hadde den i fjor, og kjøpt lik i år også. Kjempebillig og bra. Bruker den i vogna når han sover, under høst/vårdress, bildress ol....
Gutt08<3spire13* Skrevet 22. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 22. september 2010 Mener du den hele ulldressen? Den har jeg nemlig Flere av barna i bhg jeg jobber i har hatt den, og jeg tipper ejg kommer til å bli fornøyd.. Så får vi bare se da, med denne vinterdressen.. om den holder mål eller ei.. Blir jo nesten stressa av all "merkehysteriet". Som om det bare er Reima som gjelder.. Men da er det godt å høre noen ikke har vært like fornøyd med den også. Har skogstad parkbukse og jakke og har vært fornøyd med den. Litt rimeligere enn reima, iallefall..
Simply Skrevet 22. september 2010 #6 Skrevet 22. september 2010 Kjøpte den til min datter på 2 år i fjor vinter (eller det blir vel i år, kjøpte den på slutten av vinteren, så det var vel i februar). Vi er i hvert fall kjempe fornøyd med den så langt. Den er veldig god og varm. Vår har ikke gummi på rompe eller knær, men hun har aldri blitt våt igjennom, og hun satt veldig mye i vinter altså. Hun kommer til å bruke den til den ikke passer mer denne vinteren også. Reima har jeg aldri kjøpt. Jeg har hatt reflex, name it, B & G (europris), stormberg, sportsmann sin (barn og leker) og Mike-line og har vært fornøyd med alle faktisk. I år tenkte jeg å prøve Friends dressen fra Obs på eldstemann på 4,5 år.
tine0810 Skrevet 22. september 2010 #7 Skrevet 22. september 2010 Ja, den hele ulldressen:-) super:-) (og billig!)
ninavettu Skrevet 22. september 2010 #8 Skrevet 22. september 2010 minn sønn på 2 hadde name-it vinter dress i fjor og den var kanon! har den enda, nedpakket til nr 2 =)
3småtroll♥ Skrevet 22. september 2010 #9 Skrevet 22. september 2010 Lilleknott som ble 2 i mai hadde Name it i fjor og jeg ble positivt overrassket! Det var jo veldig kaldt i fjor, men han var aldri kald og dressen er like fin den;) Så jeg har kjøpt Name It i år også
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #10 Skrevet 22. september 2010 Ingen erfaring med den, men i det siste "foreldre og barn" (vet ikke om det er i butikken enda) så kommer Name It dressen på andre plass. Didriksons vant testen, Stormberg på tredje, Coop sin dress på fjerde og Reima helt nede på 8. plass.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #11 Skrevet 24. september 2010 Har ikke hatt dressen, men hadde vinterbukse derfra og den var helt okei, varm ihvertfall. Aner ikke om den duger når det er bløtt ute, men den var helt grei til vanlig, tørt vintervær ihvertfall.
lille and Skrevet 24. september 2010 #12 Skrevet 24. september 2010 Hei. Jeg kan varmt anbefale Name-it vinterdress. Jeg kjøpte det til min eldste og minstemann har arvet den. Dressen har gått i vaskemaskinen og vært i daglig bruk i 3 sesonger (eldste kunne bruke den to vintre og minstemann har brukt den i fjor og kan antakeligvis fremdeles bruke den i år), og den er like fin. Har til og med fått skryt fra barnehagen som ikke var kjent med det merket fra før. Så jeg sier go for it!!!!
Gutt08<3spire13* Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #13 Skrevet 25. oktober 2010 Takk for tilbakemeldiger Nå er det kaldere vær her, og dressen har vært i bruk et par ganger i bhg Han har ikke virket kald når han har blitt hentet, men har ikke blitt testet på ordentlig våt snø enda da.. Så også i F&B at den kom på 2.plass, satser på den holder mål Han leker endel på bakken, ligger og sitter på knærne, så bra å høre at andre har opplevd den som slitesterk! Men,over til noe annet.. hva bruker dere under dressen når dere skal være ute hjemme? Sånn som nå i et par minusgrader og sol? Syns det er så vanskelig å kle noen ganger, men hvis jeg kler på for mye under nå, hva skal han bruker i 8-10 minusgrader da liksom?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå