Gjest Skrevet 17. september 2010 #1 Skrevet 17. september 2010 Hva er det med folk på anonymforumet? Nå skal jeg ikke dra alle over en kam, men man får stort sett bare negative svar inne i det forumet. Jeg føler at i de andre underforaene så støtter brukerne hverandre, kommer med oppmuntrende ord. Ja, rett og slett er der for hverandre. Sånn er det ikke i anonymforumet. Der ser det ut til at det gjelder å være mest mulig ekkel med de som skriver innlegg. I tillegg er mange av innleggene så langt utenfor (i alle fall min) fantasien, at jeg lurer på om de er fiktive. Hva syns dere andre? Er det bare jeg som oppfatter det sånn?
☆septemberbarn☆ Skrevet 17. september 2010 #2 Skrevet 17. september 2010 Tror det sitter mange på anonymforumet som vil bare gjøre dagen mørkere for alle andre. Forumtroll som er ute etter å være ekkel. Synes det er ganske feigt, for de slipper å bruke nick under, mens på andre deler av forumet det er folk stort sett hyggelige fordi de må faktisk signere under. Synes moderatorene burde slå hardere ned på slike folk, de klarer se hvem de er og det går ann å blokkere enkelte IP adresser. Skjønner ikke hva de gjør der inne hvis de bare er ute etter å lage kvalme for andre. Så, du er ikke alene om oppfatningen av dette anonymforumet. Har faktisk frarådet flere nygraverte venninner mot å henge der inne. Til å begynne med i svangerskapet så er man usikker og særlig som førstegangsfødende. Da er det veldig enkelt å spørre inne på anonymforumet om ting som kanskje er litt pinlig, men har sagt at ta det som sies med en klype salt og ikke tro på alt du leser der inne. Jordmor sa også til meg at disse forumene er gjerne for kvinner som har et stort behov for å fronte sine egne dårlige opplevelser, forhold eller fødsler. De tråkker gjerne på andre istedet for å snakke med en profesjonell.
Miss Snow Skrevet 17. september 2010 #3 Skrevet 17. september 2010 Jeg syns anonymforumet er en forferdelig plass. Det går jo ikke an å skrive noenting der inne, uten at noen skal svare frekt og bedritent tilbake. Bare fordi man kan være anonym, så er det lov å svare akkurat hva en vil liksom. Jeg er innom der innimellom, men det ender som regel med irritasjon. Da holder jeg meg heller til trimestergruppene, som er et sted hvor en kan få ordentlige svar fra seriøse mennesker. Forhåpentligvis er det ikke de samme menneskene som står for ulumskhetene på anonym også..
aprilb Skrevet 17. september 2010 #4 Skrevet 17. september 2010 Har samme oppfattelsen. Tror store deler av innleggene er fiktive - noen ganger lurer jeg på om det er gutter i puberteten som sitter og skriver der inne. Usaklige svar for det meste, men noen ganger så vittige at det blir god underholdning... Er man førstegangsgravid, usikker og ute etter saklige svar, er ikke Anonymforumet en plass å være :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå