Gå til innhold

Hvor mye har dere gått opp i vekt? Uke 34/35?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 34+0 imorgen og har gått opp 10kg. Mer enn nok for min rygg og og mine knär, håper på at jeg ikke går opp i vekt så mye den siste tiden.

Hva med dere?

Skrevet

10-11kg, så det samme som deg da :-)

Skrevet

Jeg er i slutten av uke 33 og har gått opp 9 kg. Hadde bare gått opp 5 kg helt fram til denne mnd. Da gikk jeg fort opp 4 kg. Så håper ikke det går i den farten de reterende 2 mnd jeg har igjen

Skrevet

Er 33+2 og nærmer meg 9 kg nå.

Skrevet

11 kg:) er 36 uker på mandag:)

Skrevet

Uke 35. 11-12 kg. Er 3.gangs gravid og har tidligere gått opp ca 16 kg ved begge svangerskap. Har tidligere ikke hatt problemer med å finne tilbake til "normal størrelse". Gleder meg veldig til å komme i form igjen. Det er veldig hyggelig å være gravid, men det bidrar ikke akkurat til god fysisk form for min del...

Skrevet

Ca 10 kg opp, er 34+0 idag. Gikk opp 12 kg sist gang.og fødte ei jente på 2,5kg 15 dager før termin.

Skrevet

Er 34+2 og har gått opp 7kg:)

Skrevet

uke 33 og 13 kg opp:)

Skrevet

36+4 og opp 11 kg. Håper heller ikke det blir så mye mer - er tung nok i utgangspunktet - men bekkenet gjør at det ikke blir så særlig bevegelse lenger da...

Skrevet

34+0 og har lagt på meg 7 kg. Dette er fjerdemann, og jeg pleier alltid å legge meg mest på slutten av svangeskapet. Pleier å være veldig greitt å få det av etterpå.

Jeg kjenner også at jeg gleder meg til å bli mer aktiv igjen. Klarer kun små rusleturer pga bekkenet. Litt overgang fra spinning og vekter 3-4 ganger i uken. Men samtidig nyter jeg hvert spark i magen altså!! Liker faktisk godt å gå gravid:)

Skrevet

Jeg er 36 uker i dag og har plutselig gatt opp 3 kg siste 10 dagene, til en total paa 14 kg. Haaper ikke denne trenden fortsetter da jeg var veldig fornoyd med 11 kg i uke 34.

Skrevet

Er 34+4 idag har gått opp akkurat 20 kg.. Håper jeg slipper å gå så mye mer opp i vekt..

Skrevet

Er i 32. uke (snart 33.) og har lagt paa meg 6 kg.

Skrevet

er i uke 37 og har gått opp ca 11kg-men sjokolade er godt,så blir nok noen kg til :P

Skrevet

34+3 og har gått opp 7 kg

Skrevet

Bare 6 kg faktisk, enda jeg har spist alt jeg har hatt lyst på. Men i mindre mengder. Klarer liksom ikke spise de helt store porsjonene, masse halsbrann. Men altså: salami, sjokkis, is whatever. Jeg har spist det

Skrevet

I uke 32 er det 7 kg som har festet seg på min kropp. Synes det går litt vel fort nå..:)

Skrevet

Er i uke 33 og har gått opp 8 kg. Ser det er veldig vanlig i forhold til andre her, er fornøyd med det siden jeg har spist akkurat det jeg har lyst på :)

Skrevet

Er i uke 30 og har gått opp ca 15 kg. Men var ganske undervektig før jeg ble gravid så er bra. Nå ser jeg sunn ut=)

Skrevet

Jeg er i uke 33+0 og har gått opp 4kg. Syns det er så utrolig rart at jeg har gått opp så lite. For jeg spiser akkurat det jeg har lyst på (så og si) og har ikke akkurat tatt det rolig med Cola og potetgull for å si det sånn :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...