unge2011*har født* Skrevet 18. november 2010 #27 Skrevet 18. november 2010 Hei! Ang den fotograferinga så mener jeg ganske sikkert at den kan du fint bruke utover 2 mnd.. Veninna mi venta til ungen var 3 mnd og reiste da. ingen problem var det!! det står dessuten ingen dato eller noe på den kupongen du fikk så de vet ikke når du fikk den!! Eneste som var problemet med fotograferinga var at en måtte først en tur inn til fotografering, så en tur til for å plukke ut bildene en ville ha - som var ganske dyre og så en siste tur for å hente bildene.... Så for ho som bodde 4 t unna oslo ble det vel heller tungvint.... Men kjempeflotte bilder
✿Hildegirl er hjemmemamma✿ Skrevet 4. desember 2010 #28 Skrevet 4. desember 2010 Tusler inn her igjen og dytter denne opp til dere nok en gang, så ingen går glipp av disse flotte pakkene. De er nemlig veldig flotte! Hold den oppe selv folkens, eller saml linkene i en ny tråd kanskje? Jeg har bare en mnd igjen til termin nå, og så forsvinner jeg nok fra forumet en stund. Lykke til alle på andre tri. Husk at det er lov å stikke innom tredje tri for å spørre om råd og tips også.
ung.gravid Skrevet 7. desember 2010 #32 Skrevet 7. desember 2010 hvordan får man bestilt libero pakken fra lindex?
✿Hildegirl er hjemmemamma✿ Skrevet 7. desember 2010 #33 Skrevet 7. desember 2010 http://www.libero.no/Pages/Club/Article.aspx?id=25631
juliea med pike 07.03.11 <3 Skrevet 7. desember 2010 #34 Skrevet 7. desember 2010 Jeg har nå hentet pakken fra apotek1, men når får man kvitering fra lebero da? Har ikke fått derfra, men bestilt. Kommer det i posten? Jeg er 27+6 uker. samme emd den fra rimi, kommer den i posten eller må den hentes noe sted? når kommer kvitering?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå