Gå til innhold

Gratis babypakker :-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte bare å minne alle på de forskjellige babypakkene man kan få helt gratis! :-)

Til nå har vi hentet å fått:

Rimi's babypakke:

Avent tåteflaske, 2xAvent smokker, Libresse truseinnlegg, Natusan badeprodukter + veske til å ha dem i, Div vaskemiddelprøver, Avent melkepulverdispenser, 5 bleier, 1 full størrelse flaske møllers tran, pose med miljømerkede vaskeservietter, 6x easy change engangsunderlag for bleieskift + et par bøker

- Apotekets gratis babybox:

12 Bleier, smokker, ammeinnlegg, babyshampo, leker, håndkrem, kosttillskudd, body fra Lindex, sinksalve, dusjolje, salver og mye mer :-)

- Gratis bleiebøtte fra Reflex (Hentes etter 28 uker)

- Og bevis på pakken fra Libero som hentes på Lindex, som garantert inneholder masse nyttig! Må løpe å hente den i morgen :-D

Til dere som har hentet pakken fra Libero hos Lindex, hva er det i den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Pakken til libero inneholder

Truseinnlegg,bleier,lue,ammeinnlegg,babyolje,engangs stellematter,våtservietter,en liten leke og noen brosjyrer.Mulig det var noe mer,men kommer ikke på det i farten:)

Skrevet

Vi har og fått rimi sin pakke.. men det du skriver om innhold stemmer ikke med det vi fikk... husker ikke nøyaktig men det var mye som ikke var med av det du skriver...

Skrevet

Tror det varier fra plass til plass, noen har fått enda mer, og andre litt mindre. Så det varierer :)

Skrevet

Hvor lang tid tok det fra dere registrerte dere på rimi.no til dere fikk pakken? Og den bleilebøtten på reflex, var dere bare innom å viste magen og fikk bøtten eller hvordan fungerer det ?? :)

Skrevet

Du får en kvittering på at du har bestilt på nettet på mail (eller post, varier litt) og da er det bare å skrive den ut, ta den med og vis den i butikken :-)

Venta ganske lenge på pakken fra Rimi, noen sendes ut like før termin, andre 2 måneder før, og noen hele 6 måneder før. Så det varier litt, men skal stå info om det :-)

Skrevet

Du må registrere deg på nett først og ta med lappen for å få bleiebøtta :-)

Rimipakken tok det litt tid med her. Tror de har en standard at de sender ut kortet 3 uker før termin eller noe. Jeg har glemt å hente ut min, jøss. Kanskje på tide. 10 dager igjen til termin. :-)

Skrevet

Her har dere linker til noen av de forskjellige babypakkene, fyll ut, og print ut det du får i mailen din og ta med til apoteket/rimi/ eller Reflex for å få pakkene gratis :-) Noen blir sendt direkte i posten så oppgi riktig addresse.

http://www.babybox.no/

http://rimi.no/Fordeler/Barnepakke

http://www.reflex.no/angelcare/

http://www.bam.no/default.asp?page=66

Skrevet

bare lurte: er disse gratis pakkene no en gangs greie, eller kommer jeg til og motta ting senere som koster penger?

Skrevet

Den fra Apoteket og den bleiebøtta fra Reflex er jeg helt sikker på.

Har ikke fått noen ekstra kostnader i ettertid fra noen av de andre heller, og det er ei stund siden vi begynte å motta slike pakker.

Men sjekk hva dere skriver under på uansett, vi meldte oss inn i Libero klubben og fikk gratis velkomstpakke - der stod det at man kunne melde seg ut like etterpå for å ikke måtte betale for neste pakke :-)

Skrevet

Hjelpes... nå har jeg registrert meg rundt om overalt, jeg og...

Husker fra sist at det var mye bra som kom, men også en del slitsomme selgere på telefon... Du gir jo fra deg masse info som de selger videre til samarbeidspartnerne sine, så de kan ringe og mase på deg..

Får bare være sterk og stå imot det ... men nyte de gratis tingene ;-)

Skrevet

Bare å oppgi nummer som 000 det :-)

Jeg har faktisk ikke blitt ringt en eneste gang, til tross for at jeg brukte mitt ordentlige nummer på alle de registreringene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...