*frk. lykkelig* Skrevet 17. september 2010 #1 Skrevet 17. september 2010 Testet positivt idag :D Fortsatt litt "sjokka" men super glad :) Gleder meg masse til å gå gjennom dette igjen Har en på 6 år fra før av men føler alt vil være nytt igjen Litt usikker på hvordan jeg skal gjøre med jobb, noen som har noen råd? Er innleid i 6 mnd med mulighet for forlengelse. Kontrakten går ut i februar. Når skal jeg si det? Skal jeg si noe?? Veldig usikker på det området
1 jente og 2 gutter :)) Skrevet 17. september 2010 #2 Skrevet 17. september 2010 Først må jeg bare si GRATULERER SÅ MASSE ) Forstår godt at du er glad, hvem er ikke det når man for den kjekke nyheten ) blir kjekt for gutten din å bli storebror, alltid stas å få småsøsken. Ang jobben så kan jeg ikke hjelpe deg, ønske deg bare lykke til videre
Jippi-77 Skrevet 17. september 2010 #3 Skrevet 17. september 2010 Gratulerer. Kjempe koselig!! Ang. jobben. Har du akkurat begynt eller kjenner de deg litt allerede? Vet ikke hva som er best å gjøre. Har jo litt å si hvordan formen din er fremover også. Hvis du er i fin form, så er det vel ganske allment akseptert å holde det for seg selv de 12 første ukene. Blir du dårlig er det kanskje vanskeligere å holde det skjult. Ingen lett problemstilling. Man vil liksom ivareta både seg selv og arbeidssted. Men i slike tilfeller er det lov å være litt egoist, synes jeg. Gjør det du tror lønner seg mest for deg og familien din. Lykke til.
*frk. lykkelig* Skrevet 17. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 17. september 2010 tusen takk:D har bare jobbet en mnd, men er en liten avdeling så kjenner de forholdsvis godt...er bare redd for å ikke få forlenget kontrakten om jeg sier noe:s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå