Gå til innhold

Erfaringer fra Storken i Bergen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan fortelle hvordan rommene på Storken er, er det enmanns eller tomannsrom, får far være med der??

Hvilken erfaringer hadde dere der??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er forskjellige rom der (de fleste ikke oppusset). De fleste dobbeltrom, men de som velger jordmor hjem får enkeltrom. på de doble rommene prøver man å bare ha en om gangen så langt det er mulig (men dette er jo helt avhengig av antall fødsler. Om far får være der er også avhengig av antall fødsler. Er du alene på rommet kan han være der hele dagen om han vil, men ikke på natten.

Skrevet

Jeg fødte der i april og var så heldig at jeg fikk det eneste familierommet de har der oppe. Da fikk mannen min sove sammen med oss. Vi valgte jordmor-hjem løsningen. Om vi ikke hadde fått det rommet, hadde jeg reist hjem noen timer etter fødsel. Aldri i livet om jeg skulle liggi på dobbeltrom med noen som var like forvirra som meg, med dass på gangen.... Er du uheldig er det flere enn to på rommet oxo...

Syns tilbudet på KK suger, men det blir bedre nå når ombyggingen er ferdig. Når det er sag: jordmoren vi hadde var helt UTROLIG!!

Skrevet

Synes barseltilbudet er helt bak mål på KK - generelt - men jordmødrene jeg har truffet på (tre stk forrige fødsel) var heeeelt fantastiske. De gjør virkelig sitt aller beste tross lite ressurser. Heldigvis er fødestuene pusset opp nå, så vi hadde en kjempefin fødestue med stort, eget bar og badekar.

Vi fikk eget rom og min mann fikk overnatte fordi vi tidlig ga beskjed om at vi kunne reise hjem dagen etter. Hadde ikke turt å reise hjem så tidlig med førstefødte tror jeg, men fødsel gikk fint denne gangen og jeg følte meg trygg på å reise hjem tidlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...