Gå til innhold

Bah... Hvor lenge skal dette vare???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 7+1 og har en stund nå vært helt tappet for energi. Det er helt forferdelig. Er kvalm innimellom i tillegg, men den manglende energien og trøttheten er verst.

Jeg sover 8 timer om natta, og sover på dagen når jeg har fri, likevel er jeg alltid trøtt, orker ingenting. Orker ikke være sosial en gang, for det er for slitsomt. Har ikke energi til det. Har to barn fra før og, så dette passer liksom litt dårlig.

Er dette normalt da? Og er det fler som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var sånn til jeg var fullgåtte 8 uker, nå har formen kommet tilbake sammen med overskudd. Er ingen supermaskin enda, men greier fint daglige gjøremål ; )

Skrevet

har d på samme måten

er sykemeldt pga dette

orker ingenting

kvalmen kommer og går

noen dager er eg helt fin, andre dager kaster eg opp hele dagen

haff haff haff

men så lenge alt går bra skal eg ikke klage:O)

Skrevet

Syntes også denne trøttheten vargrusom,men jeg syntes kanskje den er blitt litt bedre nå...kan jo være for at jeg sov lenge idag. Er 9+2 og regner medat jeg må være trøtt og utmattet i enda et par uker

Skrevet

har det sånn jeg og,

er så trett at jeg omtrent kunne sove dønet rundt,

gleder meg til de tre mnd er over for dette er skikkelig slitsomt

Skrevet

Har d sånn jeg å. bortsett fra at jeg er utrolig svimmel og kvalm å. kommer meg ikke på jobb pga dette å d irriterer meg. jeg sover dårlig på natten jeg da,veldig urolig av meg,men jeg hadde masse energi før. nå sliter jeg me å dusje for at jeg blir så sliten. mine gutter på 5 og 3 år syns ikke d er noe artig at mamma er sliten da,men bruker allt overskuddet mitt på dem så jeg slipper å alt for dårlig samvittighet.

Skrevet

Signerer her.. er DAUtrøtt selv. Og om jeg kunne, hadde jeg nok sovet dagen lang med kun spise og tissepauser.

Gjeeeeps!!

Håper ikke denne trettheten varer lenge... er 6 uker.

Skrevet

Samma her, trøtt og uvel, kvalm, giddasløs og tappet.......... var ikke sånn med førstemann, eller jeg var uvel å trøtt, men ikke så ille som det er nå..... har en ettåring..... han har veldi mye energi så jeg skulle ønske jeg kunne fått litt av han..... jeg er så dåli om mårran at jeg kaster opp før jeg har spist frokost, mennen jobber offshore og er i ny jobb så jeg bestemmte meg for at det beste er at jeg får en aktiv sykemeling, så har jeg muligheten til å komme en time seinere på jobb..... da har jeg litt bedre tid om mårran, er i bedre form når jeg slipper å "presse" meg med kvalmen..... håper dette gir seg om ikke så lenge..........

Skrevet

Var såååå trøtt, så trøtt og kvalm fram til ca uke 13. Da var energien tilbake og kvalmen borte nesten fra den ene dagen til den andre!

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...