E-sept10 Skrevet 17. september 2010 #1 Skrevet 17. september 2010 Og det er forferdelig vondt! Er det bare fordi melken begynner å samle seg før fødselen? Brystvortene er ømme å være borti ! Håper ikke jeg får melkespreng FØR småen kommer. Andre som har noe lignende problemer når det nærmer seg termin?
Vordende mor til nr 2 :) Skrevet 17. september 2010 #2 Skrevet 17. september 2010 Signerer!!! Kan ikke huske at det var slik med førstemann da jeg skulle få han.. men det er 7 år siden nå så ikke greit å huske alt 10 dager til termin for meg å det stikker/lyner i brystene innimellom.. skikkelig ubehagelig småvondt.. Håper derimot det betyr det nærmer seg med stormskritt Sitter hver dag å håper og venter på noe action.. :)tihi... er så spennende...
E-sept10 Skrevet 17. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2010 Jeg også. Hver eneste mensvondt i ryggen o.l. tas imot med glede. Hehehe. Tror aldri jeg har letet så mye etter vondter før:P Men disse puppevondtene kunne jeg faktisk klart meg uten, men om det betyr at det nærmer seg, så er de såklart velkommen:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå