Gå til innhold

Vitex? Bisolvon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som har prøvd noen av disse???

ER rimelig desperat....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann :)

Jeg bestilte meg vitex fra danmark. Er en spotter og jeg tenkte at jeg aldri kom til å bli gravid da jeg spottet i så magen dager før ikm. Brukte det fra starten på en syklus og ble gravid samme pp. Nå er jeg 9 uker på vei.

Masse lykke til.

Skrevet

Jeg ha brukt vitex i 2,5 mnd, skal hive innpå med bisolvon i denne pp,n nå som mensen er slutter:-) Alt må prøves:-)

Skrevet

Har ikke forsøkt noen av disse, men lurer på hvor man får kjøpt Vitex?

Skrevet

bruker dere bisolvon i hostesaft eller tabletter??

bisolvon hele tiden eller ??

Skrevet

Jeg har kjøpt sånn flytende som vistnok skal være en sånn 10 dagers kur...., men forsto det slik at man må slutte med en gang EL er slik at ikke det blir tynnflytende slim (usj....) så lenge at egget, hvis det er befruktet, ikke rusher ut i full fart:-)))

Jeg kjøpte vitex fra danmark, men har i ettertid funnet det her:

http://www.feelunique.com/p/Bio-Health-Agnus-Castus-400mg-Capsules

Agnus-castus er det samme som Vitex, og de sender portofritt og det kommer heller ikke toll i tillegg siden det er under 200 kr:-))

Skrevet

Jeg tenker å ta det fra i morgen og fram til EL som er ca 27-28 sept, så i ca 10 dager, tre ganger for dag:-)

Skrevet

Det blir jo ca 95 kr for 120 tbl:-)

En annen ting jeg lurer på er om noen tar dobbel dose av denne tbl???

Den sorten jeg har er på 400 mg, men synest jeg har vært borti at noen har nevnt sterkere mg styrke???

Skrevet

Jeg går også på 400mg, men har lest at det går an å få opptil 1000mg tabletter, så å ta dobbel av de 400mg bør jo gå helt fint. Om det ikke har klaffet for meg denne mnd, så prøver jeg gjerne dobbel dose neste mnd jeg ;-)

Skrevet

da er vitex bestilt!!

Er det slik at dere tar vitex hver dag?

Skrevet

Jepp skal taes hver dag på morningen på tom mage. Jeg tar den som regel litt før jeg spiser.

Skrevet

når begynner dere å ta bisolvon??

Tar dere bisolvon og vitex sammen??

kan vitex tas som om man er så heldig ned å bli gravid??

Skrevet

jeg bestilte vitex.. Tok kanskje 7 stk.. (litt glemsk av meg) og jeg ble graviiid :) Tror kanskje det ikke hadde noe med det å gjøre, men verdt et forsøk :)

Skrevet

Begynn å drikk hostesaft noen dager før forventet EL og frem til EL. Vitex og hostesaft kan tas sammen. Du skal slutte å ta Vitex den dagen du får positiv gravid-test.

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...