Gå til innhold

Gratis gavekort,båt tur- Reis til deilige danmark

Anbefalte innlegg

Sv:

Kan spå 10 personer ikveld/imora NYTT 14:50 17.09.2010

Alle som jeg spår er med på trekningen,av gratis gavekort for inntil 4 personer.Båt tur/retur - Norge /Danmark... Må brukes innen okt.. Unn deg selv en tur til deilige danmark,rusle i handegater ,shoppe,osv

Fortsetter under...

har du tid til å spå meg og ? gavekortet er ikke så farlig, håper bare noen kan se på meg, ang graviditet og fødsel, barn etc, hva som kan ses ?

håper virkelig du er flink og har tid, lover tilbakemelding, tusen takk på forhånd, :-)

hilsen meg : 05 08 77, han: 14 09 70

Annonse

Født 14.01.87

Lurer på når fødselen starter og hvor lenge den varer? Er 37+2 i dag og begynner rett å slett å bli lei! Vil ha bebi nå:)

Dette er nr 3. Nr 1 fikk jeg 10 dager på overtid. Nr 2 fikk jeg på termindagen. Når kommer nr 3?:) Er det håp for at det skjer nå snart?:) venter superspent på svar:))

Det var ikke jeg som skrev hoved innlegget.Noen her som kopierte opp det jeg skrev .. Men ska prøve å svare deg her likevel, har 4 andre spå tråder,blir så mye å holde styr på..

Jeg ser at både svangerskapet og fødsel vil gå vedlig bra,du trenger ikke å være redd/nervøs. Når mann er redd,vil man anspenne seg mer,og dermed kan dette utløse kynnere.(Kynnere kan føles som rier).Så prøv å ikke tenke så mye på dette...Så ska du se at det går så bra ;) Jeg kan godt lære deg noen puste teknikker du kan bruke.Meditering/rens kan jeg gi deg (selv helt gratis) Dette vil gjøre at du vil sove bedre,du blir kvitt negativ energi,negative tanker,du vil føle deg som et nytt menneske... Bare å ta kontakt på msn,så ska jeg prøve å hjelpe deg..

[email protected]

Ha en fin dag videre

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...