Gå til innhold

Noen som skal føde på Elverum sykehus?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg skal føde på Elverum. Jeg bor i Vallset. Hvor bor du? Jeg er tredjegangs mor og nyter å være gravid. 36 år og gift. Fra før så har j ei jente på 8 år og ei jente på 7 mnd. Ble veldig fort gravid tredje gang. skjedde fortere enn planlagt. Men vi er glad vi slapp å slite nå. Brukte 4 år på andre mann så mistet rett og slett motet, men plutselig fikk vi noe annet å tenke på og da skjedde d. Så nå vil vi ta i mot tredje m glede selvom d blir stritt til neste år. Jeg har termin 10 mars og er 16+4 på vei. Hvordan er formen din? Og nyter du å være gravid?

Lykke til videre!

Hei.

Takk for svar. =) Jeg bor på Hamar. =)

Selv har jeg termin 21 mars, og nettopp rundet uke 15. =)

Kan dessverre ikke si at jeg nyter å være gravid nei. Er så syk at jeg knapt orker å stå på bena. Men det er vel sånn det skal være. Det finnes jo de som knapt har noen plager overhodet, og så er det de som har alle plagene i boka og så litt til, så man nesten tror man er dødssyk. Hehe.

Lykke til til deg og. =)

Huff hørtes ikke godt ut! Jeg har vært veldig frisk i svangerskapet så langt. Var veldig kvalm m mine to første og dårlig men nå har j vært litt uvel bare. Har du snakket m en lege om plagene dine for du kan ta kvalmestillende? Jeg prøvde d m første men hjalp ikke på meg. Men trøst deg m at det går over snart nå. Første trimester er ofte d tøffeste! Lykke til videre i svangerskapet! Du må bare spørre meg om d er noe du lurer på for j har erfaring!

Hei !

Jeg skal føde på Elverum :)

Er 23 år, forlovet , bor i Elverum.. Er 19 uker imorgen :) (Og skal også på UL da, gleder oss masse masse )

Husker jeg var i ELENDIG form i starten. Herregud, trodde hele verden skulle rase fra meg. Men da jeg kom til uke 14-15, så ga det seg gradvis, og jeg er nå i kjempe form om dagen. .

Oser av energi i forhold til hva det var en stund. Deilig ! :)

Så bare gled deg, det går over skal du se :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...