Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei...meg igjen.

Litt fortvila nå. Jeg ønsket å ta hcg-støtte i dette forsøket, og cfc sa jeg skulle ta sprøytene på dag 3,6 og 9. Jeg fikk satt inn egg 11.9, tok sprøyter 13 og 16.9 (regnet innsetting som dag 1). Tok da bare 2500ie pregnyl hver gang. Må ta ovitrielle den siste gangen, da jeg ikke har mer pregnyl igjen. Tror dere jeg har tatt for mye pregnyl?? Og vet noen hvor mye ovitrielle jeg skal ta (for å være det samme som 2500ir pregnyl)?

Er det noen som har magesmerter, og som har mageproblemer (se: springe på do i utide :) ) i løpet av rugetiden? Jeg begynte i går, hadde endel vondt i magen, bedre i dag. Er redd for at det er det som kan ødelegge dette forsøket.

Mange spørsmål fra meg...................igjen.

Veldig takknemlig for svar :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142332210-hcg-st%C3%B8tte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg har også vært hos cfc. Har tatt ovitrelle som du beskriver, dvs 1/2 sprøyte (tøm ut ca 1/2 innholdet og injeser resten).

Siden Ovitrelle og Pregnyl har samme indikasjon regner jeg med at 2500IE Pregnyl (dvs 1/2 sprøyte) tilsvarer 1/2 sprøyte Ovitrelle.

Jeg har hatt noe magesmerter, mest luft. Buksmerter og diaré står oppført som bivirkninger ved bruk av ovitrelle.

HCG støtte har så langt vært positivt for meg. Har alltid spottet en uke før mens. Det har jeg gjort ved 7 insemineringsforsøk + ett IVF forsøk.

Nå håper jeg bare at mensen ikke dukker opp. Skal teste mandag.

Håper ikke mageproblemene har noe å si! Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...