3høstjenter Skrevet 17. september 2010 #1 Skrevet 17. september 2010 Er nå 37+2 og har siden sist uke hatt kynnere omtrent hele dagen. Føler at magen er stram mesteparten av tiden. Sitter jeg i sofaen prøver jeg å ta en runde på gulvet for at de skal gi seg,men det gjør de ikke. Mener jeg leste at kynnere gir seg når man skifter stilling. Om natten derimot er det veldig stille, nesten ingen kynnere da. Noen flere som opplever det slik??
sognejente72 *FØDEKLAR* Skrevet 17. september 2010 #2 Skrevet 17. september 2010 Hei ...jeg er 35+4 i dag og har også en masse kynnere og maserier hele tiden. Jeg kan ikke gå turer lengre for da blir de enda værre. Har de hver dag men om natten så roer det seg ned. I perioder er de så intense at jeg må puste meg igjennom de. Jeg har hatt det slik i de siste to ukene så jeg håper ikke jeg kommer til å gå over tiden, det kan bli veldig slitsomt.
Gjest Skrevet 17. september 2010 #4 Skrevet 17. september 2010 JA! Er bare 33 uker på vei, så er litt redd om jeg må ha disse vonde kynnerne i mange uker til. For meg er det deilig når det endelig er noen minutter avbrekk fra stram mage i løpet av dagen. Det funker ikke for meg heller å skifte stilling, må bare smøre meg med tålmodighet til de går over. Men har begynt å få fler om natta også nå. De er verst, så vonde at jeg blir kvalm... Vi får krysse fingrene for at du føder snart Så slipper du fler kynnere Kanskje det er mer maserier du har? (er litt usikker på forskjellen). Vet veldig godt forskjell på rier og kynnere (på sykehuset med premature rier for noen uker siden), men ikke maserier...
cadence Skrevet 17. september 2010 #5 Skrevet 17. september 2010 34+0 idag og ble sykemeldt for nøyaktig 3 uker siden (31+0) pga kynnere døgnet rundt, uansett hva jeg gjorde. Jeg har fortsatt mye kynnere, og magen kan være hard i opptil en time om gangen, dag og natt. Så "løsner det" og jeg kan få ei pause på en halvtime eller en hel før neste kommer, hvis jeg er veldig heldig. De gir seg ikke uansett hva jeg gjør, unntaket er varme. Masse varme! En kokvarm dusj, en varmeflaske som nesten skolder etc... Men jeg gidder rett og slett ikke gå ut og inn av dusjen hele dagen, eller sitte med varmeflaske...jeg blir jo overopphetet! For jeg syns visserligen jeg er varm nok!
Nydlige datter09-spire2010 <3 Skrevet 17. september 2010 #6 Skrevet 17. september 2010 Jaaaa. Har hatt MYE kynnere siden uke 13. Har 4 dager til termin og håper de snart kan gå over til rier !!!! Er så LEI nå !!!!!
cadence Skrevet 17. september 2010 #7 Skrevet 17. september 2010 Urgh, du må ha hatt et slitsomt svangerskap Men nå er du jo snart i mål forhåpentligvis:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå