enits40 Skrevet 17. september 2010 #1 Del Skrevet 17. september 2010 Etter måneder med mye stress og lange dager på jobb, og mange hektiske aktiviteter i familien også, har jeg nå fått en gradert sykmelding i en periode. Mulig det er litt ukorrekt å si, men jeg synes bare det er herlig å kunne ta det litt mer med ro!! :-) Er i uke 32 nå og nattesøvnen har vært så som så lenge, pluss en masse småplager som de fleste av oss vel har....Kunne sikkert ha tvunget meg til å fortsette som før, men noe i meg bare ropte stopp!! Greit at arbeidsgivere skal tilrettelegge, men gjør de egentlig det? Og hjelper det om de oppfordrer en til å roe ned så lenge oppgavene man har ansvaret for ikke blir løst om man ikke står på for fullt non-stop? Nei... I DAG skal jeg gå meg en velfortjent tur i det fine høstværet...Lese litt i en god bok...Rusle sakte rundt på handlesenteret og titte på babyklær og stoppe innom en kaffebar.....Prøve å bare kose meg med graviditeten i stedet for å stresse rundt. - Og det på en ganske allminnerlig fredag! God helg, folkens! :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142331552-herrrrlig-med-litt-ro/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå