Gå til innhold

Tøysekroppen?

Nurket1 - prøver 2010

Anbefalte innlegg

Jo da...

Jeg har faktisk fått termin dagen før deg...enda jeg satte inn egga dagen etter!

Merkelig...men babyen har vært stor hele veien så...det er vel det som teller...Hvordan går det med dine målinger?

Mye vondter nå...synes dagene flyr og jeg får gjort så lite....hadde jo de planene!!! Bekkenet skrangler og blodprosent mm ikke så toppers...men men...skal vel ikke klage....

Holdt en pitteliten baby i går og det var ganske uvirkelig må jeg si....wow...er det en slik jeg har i magen????

Synes dette er et mirakel enda jeg.....kan ikke fatte det!

Gruer meg skrekkelig til fødselen....huff...redd noe går galt...ikke nødvendigvis smertene ol...er så lei denne usikkerheten i forhold til barn...om du forstår...

Håper du har det så bra som du kan?

Spennende uker...

Klemmer!

Fortsetter under...

hei!:)

nei har du det?så rart:) men stor baby som du sier..slev om jeg faktisk ikke trodde de tuklet med ivf terminer men de kommer uansett når det passer seg selv så hehehe...:) målingene går fint da men han er liten,1650 gr ca uke 32..ny måling på mandag så da er vi spente på om hgan har lagt på seg 200gr i uken de to siste ukene eller om han har som før trengt 2 uker på 250 gr...men han vokser jevnt og er frisk og tidig inni der..det er det viktigstre

er liten selv så får ikke store barn uansett;)

er utrolig rart at vi snart har de her de?!!!! er like glad hver morgen jeg kjenner på kulen min og vet det ikke bare er noe jegf har drømt....:) ydmyk og takknemlig ja..hver eneste dag og jeg tar han ikke som noen selvfølge før jeg har ham i armene mine sprell levende...for jeg som du sitter med den redslen og angsten for at noe skal gå galt med han eller meg eller begge to og de tankene der...smertene kommer vi ikke unna men det er ikke det jeg gruer meg mest til...men gruer til det også......redd for ikke å få det jeg trenger og måtte hyle meg gjennom showet uten smertestillende fordi det ikke er tid eller kapasitet eller noe i den dur....

så tenker myyye for tiden men herregud så jeg gleder meg til denne dagen som jeg gruer meg til hehehehe:)her er alt o boks bortsett fra en liten pappa og storebror gave fra meg og lillebror og noen småting som badebalje,vippestol og stelleprodukter.....ellers tror jeg jeg har kontroll;)

har du forresten holdt kontakten med klinikken og oppdatert og sånn? skulle liksom gjøre det ihvertfall engang det syns de visst var kosleig;) men nå får det bare vente til babyen er kommet.....

klemmepå;)

• 2 uker senere...

Har ikke holdt kontak med klinikken...litt sånn overtro...tenker at når alt er over...DA skal jeg ta kontakt....

Ellers begynner dette å bli stort og tungt...stor baby i magen og stor mage og liten meg... :-)

Får gjort lite og litt småfrustrert for det... :-)

Ellers er det hele nokså uvirkelig...kan ikke fatte at det er sant at det kommer en til hit.....mirakel!!!

Klem så lenge!

hei!!:)

mirakel ja det er helt sant!!vi har for eviget denne epoken i livet og tok over 300 bilder igår hihi:) kjempegøy hadde vi det! har lagt ut ett knippe faktisk;)

rart at han faktisk kommer nå snart....:) uvirkelig følelsen er innom hver eneste dag!!er heldigvis ikke blitt så tung og svær men bekkent er kranglete og søvnen er det enda så som så med....

er liten jeg også så er rimelig glad det ikke er en kjempe baby som skal ut men kunne godt vært en smule større men han er som han er....fødselen gruer jeg veldig til nå.......han sitter med rumpa ned så vet ikke enda hvilke vei han kommer til å komme om det blir ks eller vaginal fødsel...håååper ha snur seg men pga blodgjennomstrømmen i hodet han var begynt å minke så smått så er det ikke sikkert han får muligheten til å snu seg hvis de må ta han ut før tiden....dvs uke 37-38...

klemmepå!!

heisann!

Vi var hos fotografen vi og...Nurket1 og jeg med magen....tok noen kjempeflotte bilder...pappa vet ikke om det en gang...tenkte han skulle få bildene i gave enten ved fødselen eller farsdag eller noe :-)

Han skal nok få ta noen en dag han og...hvor og hvordan gjorde dere det?

Nå er vi fremdeles på rydd og ordne...huff mye greier som må flyttes, kastet og vaskes...er litt igjen enda så håper Nurket2 holder seg der inne...

Har fått tilbud om KS hvis jeg vil...Nurket2 ligger med rumpa ned...tror kanskje ikke det nå lenger men...pluss en nokså heftig fødsel sist og IVF historie...tror summen ble litt sånn: tror det kan være greit å vite at du kan få det hvis du trenger det...

vet ikke om jeg greier fødselen mentalt denne gangen...det har skjedd noe med hodet mitt av alle de forsøkene...redd for å misste dette barnet på målstreken..og erfaringen fra sist tilsier at fødsler er skumle og ender i drama...

Ja ja...noen uker igjen enda T, men nå går det jammen fort...

Lite soving her og og opp opp natta...i tillegg har Nurket1 fått det for seg at å sove sammen med mamma er toppers for tiden...så nå er det en som sparker i magen og en i ryggen...tror det er en reaksjon på at noe er i gjære...

Gjjjjeeeeeeesp....

Ja ja...lykke til med siste ukene...her er det en enorm mage og stor baby...ikke bare bare det heller...

Klemmer

hei:)

så spenneden at pappa ikke vet om bildene da:) julegave eller pappagave det eller?;)

vi bare rigget oss til hjemme med ett grå/sølvaktig snegeteppe på veggen bla.satt kamera på svart hvitt og knipset vilt hehehe....

må bare si med engang at jeg også er så utrolig redd for å miste denne babyen på målstreken så er veeldig i tvil om hva jeg gjør om jeg får valget mellom ks eller vanlig.....kommer uansett til å være redd for å velge feil helt til han er ute og ser at han er lys levende....men ks er jeg egentlig ikke så giret på med tanke på tiden etterpå..så tror jeg bare velger ks hvis det er pga at han ikke skulle tåle vanlig fødsel i sete av en eller annen grunn(legen som snakket om det)...uff håper han snur seg da er mye gjort liksom....tror nok det er naturlig at vi er ekstra nervøse og redde.....

håper du får sove godt å hvilt deg masse før nurket2 kommer...nå går det fort ja...innen 30 dager er lillebror ute...utrolig rart å tenke på..krysser fingrene for at fødslene våre går knirkefritt og vi får friske fine babyer uten noe dramatikk!!xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

klem

Annonse

Enig...

ekstremt lite søvn her...blitt forkjøla og det hjelper heller ikke på...

Her tror jeg det blir KS...vært gjennom det før...og tror det skal gå greit..men ikke heeeelt sikker enda...bare tanken på et nytt skrekkopplegg som sist skremmer meg veldig...

Vi får holde kontakten!

Måtte bare snike meg inn og hilse på! Her er var det enda to damer jeg husker meget godt fra tidligere forsøk som snart er i mål! Gratulerer så langt, begge to! Det gir håp om at det går an å komme i mål selv om man er en sliter og har på følelsen at livet er en lang oppoverbakke når det gjelder å starte familie. Håper dere får fine fødsselsopplevelser, keisersnitt eller ei!

Stor klem fra bobbygirl!

Nurket:

enig med deg i at en ny skrekkopplevelse ikke er å foretrekke....håper du får en fin og udramatisk fødsel når du kommer så langt..uansett hvilke måte du velger.....er litt treg på svaringen men er en del på 3 trim.og der fødes det i søkk og kav for tiden så er litt spennende:)her håpr legene at lillegutt kommer i nærmeste framtid så de slipper sette meg igang....de vil ha han ut siden liten baby og næringen begynner å dabbe av...så på fredag igjen blir det vel noen endelig avgjørelser tenker jeg,da skal jeg på måling av bekken og alt det der siden han sitter i sete...ja vi må ikke miste kontakten her!!!:) tror ikke jeg har mail adr.din heller mere siden den ble slettet og dette her.......

bobbygirl!!!! gratulerer så masse!!!:)))))))))))))))))))))))

deg husker jeg!,ihvertfall nicket ditt;)

ja håp må du ha vettu...har du hatt mange mislykkede forsøk nå før det klaffet eller?tung vei å gå til tider og begynnelsen syns både meg nurket var grusom og full av panikk til tider....ikke noe greit men det blir vel litt sånn med oss damer som har jobbet hardt for å få drømmen oppfylt....

håper du slipper blødninger og bekymringer framover og at du får ett knirkefritt svangerskap og bare kan nyten dens mange gleder!:)når har du fått termin?skal du på tidlig ul...har du vært kanskje?

stor klem og ønsker deg all mulig hell og lykke på veien videre!xxxxxx

Hei tøysekroppen!

Det er nok mange her inne som har slitt mer og lenger enn meg, men det har vært spesielt tøft det siste året. MA i august 2009, og jeg var utrolig nedfor hele høsten, asosial og så mørkt på det meste.

Men så ble jeg gravid på forsøk nr. 3 på Riksen i januar (da tror jeg vi hadde forsøk omtrent samtidig?) Men desverre gikk det ikke da heller.

Men den gangen hadde jeg planen klar hvis ting gikk galt. Vi var ferdige med offentlige forsøk, og jeg orket ikke begynne på private med egne dårlige egg. Vi satset derfor alle sparepengene på ED. Og så langt ser det ut som det skal gå bra på første forsøk (hadde et avbrudt forsøk i juli). Vi har vært på tidlig ul og sett to små bankende hjerter! Har foreløpig termin i slutten av mai, så er bare 7 uker ennå. Men velger å være positiv så lenge jeg klarer, er fortsatt litt på opptur etter den fantastiske ul-opplevelsen.

Har hatt små blødninger og spotting, men klarer å holde nervene under kontroll til en viss grad... Håper det er starten som er værst og at jeg kan nyte dette mer underveis. Og så kan jo dere som har vært gjennom dette svare på spørsmål og gjøre livet enklere!

Vi snakkes!

• 2 uker senere...

hei Tøysekroppen!

Vil bare ønske deg lykke til...trodde babyen kom sist uke...men nå sitter jeg her enda og stønner med stor mage...tungt og vondt nå...men ikke lenge igjen....

Håper du har det bra?

Lykke til med fødselen og tiden etterpå...tenker på deg disse dagene!!!

Stor søskenbarnklem!

Nurkemamma!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...