Gå til innhold

Litt ekkelt... :(

*Termin30.09*FØDEKLAR*:D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk en liten hemoroide under fødselen til mitt første barn, det er 5 år siden og den har ikke plaget meg eller vært vond.

Men jeg er redd for at det skal komme flere og bli verre nå når jeg skal føde nr 2!

Jeg husker jordmoren innformerte meg etter fødselen at jeg hadde fått en,også gav hun meg en salve, å det mens mannem min va der! Jeg syntes det var dødsflaut.. Slike ting kan di si til meg alene..

Noen som har erfaring med dette, ble det verre med nr 2?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er noe som kan komme med svangerskapet ja, men helt ufarlig. Kan være litt ondt, men som sagt så hjelper salve.

Hva har det vel å si at mannen din får vite om det, sier dere ikke alt til hverandre??? dette synes jeg var veldig merkelig!!

Skrevet

Hei!

Hvis du har fått hemoride under fødselen, er det fordi du har klemt den på deg under pressriene. Dette har jeg gjort også, og det er ganske så vanlig!

Veldig dumt at du syns dette er flaut! Jeg har ikke opplevd at det er blitt verre, og har heller aldri opplevd å få salve mot det. Jeg har bare dytta den inn igjen, så har den blitt borte av seg selv. Har ihvertfall ikke merket noe mer til den. Hvis den ikke forsvinner av seg selv, er det nok lurt å bruke salve. Det handler jo ikke om at du er urenslig!!!

Dumt at du syns det er ekkelt at mannen din vet det, men trøst deg med at det er vanlig;)

Skrevet

Ville bare si jeg skjønner godt du syns det var flaut at mannen din stod der når du fikk vite det! Jeg hadde dæva selv!

Ånei man trenger ikke fortelle ALT til hverandre, uten at det er merkelig!

Skrevet

Noen ting trenger man liksom ikke vite. Selv om det er vanlige ting som er helt normale.

Skrevet

Jeg kan også forstå at du ble flau...det kan av og til bli too much info.

Er selv helt der at andres underlivsplager, avføringskonsistens og hyppighet bare er noe jeg ikke trenger å vite noe om...enten det gjelder mann eller mor. Ungen min derimot - han skal jeg klare å håndtere det hos :)

Har dessverre ingen erfaring å dele...

Skrevet

Selv om det kanskje er flaut, så synes jeg mannfolk trenger å vite at det er ikke bare, bare å føde et barn! At det ikke er over så straks man har klemt ungen ut.

Skrevet

jeg skjønner godt at du ble flau over at mannen din hørte det.....

hadde det skjedd meg og min samboer hadde hørt det, hadde jeg aldri fått høre enden av det.. han er så glad i å mobbe meg....... og det verste er at han kunne funnet på å mobbe meg om det foran andre, særlig mora og faren min.....!

og om jeg hadde prøvd å si at det var unødvendig, så hadde han bare sagt "herregud det er jo FORELDRENE dine jo...."

Skrevet

Takk for alle svarene:)

Jo vi prater om det meste,og har et veldig godt forhold,det har ingenting med det å gjøre:) Jeg bare syns det var litt ekkelt at hun sa det mens han var der,jeg kunne ihvertfall fått valgt å si det selv hvis jeg ville.

Ikke at det har så mye betydning annet enn at han trenger ikke vite ALT.

Jeg var redd han skulle synes det var ekkelt, men han synes nok heller jeg er "teit" som bryr meg om sånt. Han sier alt om seg selv til meg, å det kan bli i meste laget noen ganger hehe;)

Nei det går sikkert bra,trenger nok ikke bekymre meg så veldig, hvis det skulle bli ille,så kan man vel fjerne den/dem?

Jeg kjenner jo at den jeg fikk etter første fødsel merkes litt bedre nå mot slutten,men det blir jo sikkert bedre etter fødsel når alt normaliserer seg igjen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...