Gå til innhold

Akutt svimmel og kvalm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble plutselig svimmel og kvalm når jeg satt å så på tv i dag :\ noen andre som har opplevd dette? er 29+1 i dag og ikke vært borti dette før selv så tar en tur til legen etterpå. Det værste er vel kanskje at sjefen min ble tilnærmet sur når jeg ringte og sa at jeg ikke kom på jobb i dag. :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du lavt blodtrykk?

Evt. hvis du fikk et blodtrykksfall så kan du plutselig bli veldig kvalm og svimmel. Det er ikke farlig, men husk å drikk mye og spis regelmessig.

Jeg får sånn ofte da jeg har veldig lavt blodtrykk i sv.skapet her og det er veldig ubehagelig (er delvis sykemeldt pga det og skal trappe opp nå mot slutten). Det er ingenting legen kan gjøre med det, men han sa til meg at jeg får spise lite men ofte og drikke masse.

At sjefen din blir sur for at du er syk er hans/hennes problem. Det er ikke din feil og det er sjefen sitt ansvar å finne en stedsfortreder mens du er borte. Typisk idioti. Slik var gammelsjefen min å. Hvis jeg var syk el. ble hun dritsur og klaga på meg for hvem som skulle gjøre jobben min. Hun har heldigvis slutt for leeeenge siden:-)

Skrevet

Høres ut som blodtrykksfall ja.

Som sunshine sier; Drikk og spis regelmessig.

Har hatt det endel i dette svangerskapet, og det er ikke farlig.

Skrevet

Var en tur hos legen i stad - er nå 100% sykemeldt en uke pga lavt jernlager + stress. Kan jo godt være sånn blodtrykksfall

Blir godt å slippe stresset som er på jobb om dagen hvertfall...

Skrevet

Så bra de fant det ut:-)

Legen ønsker å sykemelde meg å 100 % pga blodtrykket så skal gjøre det når sm her går ut.

Da får du nyte tiden og slappe godt av:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...