Gå til innhold

Mange som fortsatt er kvalme her inne?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åh gravidus jeg skjønner deg så godt. Har også dager da jeg gråter hele tiden. Det er helt grusomt.

Jeg fikk først afipran men det hjalp ikke noe særlig, går nå på Stemetil og Phenegran og det fungerer faktisk litt.

I det siste har jeg kun kastet opp annenhver dag. Det er fortsatt mye annenhver dag men ihvertfall litt pause innimellom.

Tar dere noe?

Annonse

Jup.. Jeg er også fortsatt kvalm. Og jeg er i dag 21+1 uker på vei... Men nå er jeg heldigvis stort sett bare kvalm om morgenen og det går over så fort jeg har fått kastet opp.. Men noen dager er jeg kvalm stort sett hele tiden =/ Regner forsåvidt med at jeg kommer til å være mer eller mindre kvalm gjennom hele dette svangerskapet.

Ja gjør det!

Jeg fikk heller ikke noe av legen før jeg ble lagt inn på sykehus. Der sa de bare " Vi GIR kvalmestillende" det var ikke noe å diskutere. Det er sykehuset som har skrevet ut det jeg tar og jeg regner med at de vet hva de driver med.

Lykke til!!

Hei! Jeg er 21 uker på vei og er kvalm og kvalm og spyr og spyr:( er sengeliggende og kjempeslapp, har rast ned snart 15 kg..min mor er jordmor og hun bekymrer seg også for blodpropp nå som jeg ligger hele dagene, bare noe å tenke på dersom du er i samme situasjon som meg. I så tilfelle er det viktig å holde seg litt i bevegelse, så mye du orker egentlig, selv om det for min del er å skifte litt stilling i senga:) så vil jeg jo si at du bør si til legen din at du vil ha kvalmestillende! selv har jeg fått afipran, som visstnok er brukt i 50 år og er godt utprøvd blant gravide. Denne hjelper ikke mot kvalme for min del, men den gjør at jeg spyr en del mindre, og det er deilig! god bedring og håper at kvalmen slipper snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...