Gå til innhold

Våkner om natta...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våkner hver natt ca klokka 5. Pluss/minus 15 min ca. Kan stille klokka etter det, altså! Har gjort det helt fra begynnelsen av. Flere som holder på sånn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vaaknet klokka 3 hver natt i det siste, men sovner heldigvis snart igjen.

Skrevet

Ååå,dere er heldige som våkner da... jeg har ikke engang sovnet i 3 tiden... :/ :/

Sist jeg sjekket klokken inatt var den 04.15.

Ligger bare å vrir meg,stuptrøtt,men uten i stand til å sove. Whyyyy!?? Jeg spyr snart.

*klage-klage*

Skrevet

Samme her Nøtta...i natt har jeg faktisk ikke sovet et sekund, selv om jeg er så trøtt at jeg er helt i koma. Og jeg som har et tonn å gjøre i dag siden jeg gifter meg i morgen! Puh...

Men jeg pleier stort sett å SOVNE i 5 tiden jeg da.

Skrevet

Jeg har slitt med søvnen i alle mine svangerskap. Det hjelper heller ikke at de to jeg har fra før stort sett er våkne en gang hver i løpet av natta og at jeg i det siste har måttet på do ca hver 2-3 time.

På morgenen pleier jeg å høre på musikk fra ca 05.30 fordi jeg ikke får sove lenger!

Erfaringsmessig sover jeg som et lite barn med en gang jeg starter ammingen, så det får være en trøst. Nattammingen pleier ikke å være noe problem.

Skrevet

Åh, ja, jeg gleder meg til amming...da slukner man jo som en stein etterpå :)

Skrevet

Jeg våkner 3-6 ganger hver natt for å tisse, drikke Nyco eller får bare ikke sove. Tar da en halvtime på pc'n før jeg legger meg igjen. Sover best fra 05-07. Har bare en uke igjen til termin, så da blir det kanskje litt annerledes. Blir å være våken ved amming da, men kanskje ikke så mye tissing.

Skrevet

Jeg våkner også ved 5 tiden. (Det er ca 3-4 gangen jeg går på do iløpet av natten). Men på det tidspuktet må opp og drikke melk og vann også, og bruker minst en time på å sovne igjen... Kjedelige greier...

Skrevet

Sover ikke jeg heller....

ZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzz....

Sikkert øving til babyen er ute.....

Snork...

Skrevet

Jeg våkner hundreogførti ganger iløpet av natta, så blir LITE søvn for tida ja:/ Våkner enten av meg selv eller datter på 2 år som hoster- så blir mye løping mellom rommene og doen og senga, puh.

Skrevet

Du er jo Mega heldig!! Tenk og bare våkne en gang i løpet av natta!! Jeg har våkna en gang i timen hver natt i snart 9 mnd for å springe på do!! :-S bah..

Skrevet

Jeg våkner 03.45 + - .. 06.00 + - ... 07.30 + - og om jeg får sove igjen da, våkner jeg en gang i timen. våkner som regel av at jeg har vondt/makk og så må jeg tisse. jeg sovner sjelden før 2.. hva har skjedd med sammenhengende søvn (savne savne) ?? Her om natta vekte jeg samboer i 4 tia og grein og grein.. "Jeg er så sliiiiten, jeg orker ikke mer, er så lei av å ha det vondt, er så lei av å tisse... buhuuuuu, er så sliiiiten, jeg vil også soooveee!!".. hehe.. heldigvis er han veldig forståelsesfull :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...