Gå til innhold

hva kjøpte dere/skal dere kjøp i 1 års gave? Tips mottas med takk:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å kjøpe noe spesielt til første bursdagen til sønnen min. Men vet ikke hva. Noen han kan ha glede av lenge. Tenkte litt på gyngehest, men vil da ha en pen elegant hest som kanskje barna hans kan bruke igjen (ikke sånn brun vanlig hest). Fant en motorsykkel "hest" og en saue "hest".. hehe. (Kanskje han setter mer pris på en gyngeelg fra Ikea)

Noen som er noen andre forslag, evt. om dere vet om noen fine gyngehest/ "andre dyr". Tenker egentlig maks 2000 kr. Men alt under er gull:) Er snart jul også:) Har allerede en håndmalt barnestol.

Skrevet

Vi tenkte å kjøpe en cd-spiller som skal stå på rommet hennes, så kan hun høre på musikk og eventyr på kveldene. Vi fant en rosa fin en på elkjop.no til rundt 500 kr. I tillegg tenkte vi å kjøpe et stort duplosett.

Gyngeelgen fra Ikea er kul. Den kommer sikkert vi også til å kjøpe en dag, men ikke til bursdag. Jeg tenker at det kan være greit at hun er litt større og kan sette seg på den selv.

Er jo forresten jul snart også :D

Skrevet

Til storebror så kjøpte vi en gåbil (bill fra biler) og noe mer (husker ikke i farten)

Til Lillesøster så tror jeg vi skal kjøpe en rosa tredukkevogn Micki, å selvfølgelig dukke og sånt til :D

Skrevet

Vi kjøpte faktisk sykkeltralle/pulk vi! Den har hun hatt mye glede av og har fremdeles det!

Hun fikk masse leker likevel og hun kunne jo ikke vite osv....

Vi har et gyngedyr (hun fikk til 1-årsdag av besteforeldre). Det er i bruk innimellom.

Putteboks er aktuelt.

Lekebord/stoler (ev kjøp bord til stolen)

Vil du ha noe som varer, som kanskje ikke betyr så mye akkurat nå, så er et kunstverk en god ide!

Skrevet

Har du sett hva de har på Riktige Leker? Så på nettsiden at de hadde en del gyngehester/andre dyr. Og mange ulike kjøretøy til å sitte på. Sparke-brannbil f.eks.

Sprell pleier også å ha masse fint.

Skrevet

Vi tok med Jr til fotografen. Et evigvarende minne! Noe vi har stor glede av nå, og han vil sikkert få stor glede av det når han blir større/voksen. Leker og morsomme gaver fikk han nok av fra besteforeldre, tanter og onkler.

Skrevet

Jeg har tenkt å kjøpe saccosekk fra 2 i spann til jentene i julegave.

http://toispann.no/index.do

Synes de er kjempefine. koster ca 1100,-

De ligger under "COCOON COUTURE" i menyen på hjemmesiden.

Ellers har de kjempemye fint på den nettsiden.

I 1årsgave skal jeg bestille et aktivitetsbord fra Riktige Leker i Oslo.

Skrevet

Vi var så kjedelige at vi har kjøpt bare ulltøyet til han ;-) Han var eneste barnebarn på begge sider og da ble det ikke mangel på leker og andre gaver.

Det jeg husker at han har hatt mest glede av var en FisherPrice gåbil. Plastic fantastic, men han og alle andre barn som kommer på besøk bare elsker den. Men han har vært og er fremdeles "gal" etter biler.;-)

Men jeg syns det er mange gode forslag her, som e f.eks fotograf.

Kos deg med feiring og god stemning. Det er det som teller ;-)

Skrevet

Ikke akkurat så fint og minneverdig, men vi kjøpte brio sin lær å gå-vogn. Den ble han veldig glad i og leker enda med, selv om han nærmer seg 3 år.

Skrevet

Tusen takk for mange gode forslag:) Skal sjekke ut flere ting som står her :) Så langt har vi vært hos fotograf ved 4 og 8 mnd. Så blir noen fine bilder på veggen her bare de kommer fra fotografene snart:) Har en rory racerbil han fikk i dåpsgave faktisk fra noen venninner jeg gikk med på skolen for noen år siden. Gå bil har han også. Første barnebarn og oldebarn på min side. syntes han har mye spesielt og fint allerde. Vanskelig. men skal sjekke ut det dere har skrevet, mange kjempe fine forslag :D

Skrevet

Jeg kjøpte en flott omslagskjole fra www.kakle.net Siden det er mer enn nok med leker etter storesøster så har hun det meste. Det er vel sånn det er med nr 2 (samme kjønn). De deler rom også så ikke noe som mangler på rommet.

Skrevet

Her var det mye fint:) Får vel sikkert ikke for mange kjøretøy vil jeg tro:) Kjempe kult sparke fly og brann biler:)

Skrevet

Antagelig bilsete 2, han blir nok overøst med leker og klær fra besteforeldre og tanter/onkler...:) Kanskje han får en liten leke som han kan pakke opp selv, antar papiret er mest spennende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...