Jenny251210 Skrevet 16. september 2010 #1 Skrevet 16. september 2010 Andre som har det? Mener ikke den metallsmaken, den har gått bort. Er bare en ekkel, ekkel smak som jeg er drittlei. 24+2 forresten.
juliea med pike 07.03.11 <3 Skrevet 16. september 2010 #2 Skrevet 16. september 2010 Jeg har til tider en ganske ekkel smak i munnen, visste ikke det hadde nor me graviditet å gjøre, men så var det visst fler som har det også jo., hehe mye man skal lære. Vet du hva det kommer av?
Jenny251210 Skrevet 16. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2010 Nei....men er skikkelig ekkelt. Blæh! Føler jeg kanskje har det enda mer etter mat.....pøver å døyve smaken med mat, men hjelper bare akkurat mens jeg spiser. Vet ikke hva det kommer av nei.....hormonellt kanskje?
juliea med pike 07.03.11 <3 Skrevet 16. september 2010 #4 Skrevet 16. september 2010 Sikekrt, alt annet er jo det for tiden Hvitløk syntes jeg funker litt i allefal... akkurat spist knekkebrød med tapenade med masse hvitløk nå =) Var godt, lykke til =)
LinnisR83 Skrevet 17. september 2010 #5 Skrevet 17. september 2010 Er 19 uker på vei, og har det samme. Hadde det hele 1. svangerskapet også, så jeg tror rett og slett at det ikke kommer til å gå vekk. Har hørt at det er hormonenene, og syre fra magesekken fordi det blir for mye spytt i magen? Blir veldig fort kvalm av denne smaken og det eneste som hjelper for meg er å holde meg unna sukker, og ta noen slurker kaffe etter et måltid. Er somregel værst etter mat ja! Gruer meg til å spise hveeer gang!
Roselille Skrevet 17. september 2010 #6 Skrevet 17. september 2010 Ja jeg skjønner hva du mener... og kjøper drops hele tiden... jeg leter intenst etter sitron drops, men det er tydeligvis helt ute av produksjon...he...
Zep Skrevet 19. september 2010 #7 Skrevet 19. september 2010 Huff....jeg har det akkurat på samme måten med den ekkle smaken i munnen. Er så lei.... Er i uke 15 nå. Siden den ikke er forsvunnet enda begynner jeg å lure om jeg kommer til ha den hele svangerskapet :-( Ble veldig lykkelig da jeg fant bringbær drops på en butikk her om dagen :-)
JenteOgGutterMamma! Skrevet 19. september 2010 #8 Skrevet 19. september 2010 Har det også sånn og hadde det hele forrige svangerskap også. Det eneste som hjelper er syrlige drops som jeg spiste mye av i andre graviditeter, men det er jo ille å finne i butikkene lenger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå