Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 16. september 2010 #1 Skrevet 16. september 2010 Synes det er så spennende å følge med! Skriv opp når du skal teste og symptomer og når IKM er osv. og hold oss oppdatert! Selv har jeg akkurat fått tanta etter pilleslutt og må vente litt til testing....
BettyBoob Skrevet 17. september 2010 #2 Skrevet 17. september 2010 har ikm lø/søn/man - litt usikker. Men jeg tester ikke før jeg langt uti neste uke hvis TR ikke har kommet. Har hatt murringer i mage/rygg og har hatt superømme pupper helt siden EL.
Petrine +spire=❤ Skrevet 17. september 2010 #3 Skrevet 17. september 2010 Her begynner jeg med testingen tirsdag/onsdag. 5-6 dager før IKM. Har ikke helt troen denne mnd Sambo måtte reise midt i el, men en må jo håpe..
BettyBoob Skrevet 17. september 2010 #4 Skrevet 17. september 2010 bare lurer Petrine: hva er vitsen med å begynne å teste såååå tidlig?
Petrine +spire=❤ Skrevet 17. september 2010 #5 Skrevet 17. september 2010 Nei hva er vitsen? Hehehe. Er nok bare meg som ikke klarer å la vær. Regner ikke med at det slår ut før tidligst 4 dager før IKM. Det var da jeg testet positivt sist Vil bare vite resultatet så ført som mulig og helst i går hehehe =) Men om det er så mye vits.. Nei sikkert ikke hehehe =)
*Lykkelig 1984* Skrevet 17. september 2010 #6 Skrevet 17. september 2010 Hei dere! Jeg har eggløsning til helga en eller annen gang, og jeg kommer ikke til å teste før jeg ser at mensen ikke kommer rundt den 3. Oktober:) En uke etterpå ca! Kansje jeg bare skal vente til magen begynner å vokse evt? hehe:) Lykke til da!
Steinarsgirl - nr 3?? Skrevet 17. september 2010 #7 Skrevet 17. september 2010 Jeg ventet IKM i morgen, men den kom for 3 dager siden. Jeg var såååå sikker på at spiren satt denne gangen... Men men, får bevege med over i 3pp og prøve som aldri før!!!
stratosen_er mamma_ Skrevet 17. september 2010 #8 Skrevet 17. september 2010 hei, jeg testa i dag tidlig...har ikm i morgen...og jammen meg var den ikke positiv.....hadde "bare " noen få symptomer, drømt en del + litt murringer....og sovet dårlig.... lykke til alle testere og prøvere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå