Gå til innhold

ovitrelle?når teste? (samme innlegg som i PCOS)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av dere som har fått ovitrelle sprøyte etter flere pergokurer( hatt 4 stk) og PCOS. jeg er kvalm, halsbrann, begynt å få ømme brystvorter og øm nede i magen.

Noen som har kjennskap til når teste og evt noen som det har funket på med en gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei du...

Om du mener teste med g.tester, så har jeg litt erfaring som er verdt og dele.

Etter og ha satt O-sprøyten testet jeg positiv p g.tester fra dagen etter stikket og i nesten to uker. Så trur det er anbefalt og vente med å teste frem til dag 12.. Så du slipper og få falske positive tester! Det skjer pga de store mengdene hormoner som er i sprøyten!

håper du fikk svar du øsket=)

Lykke til!

Skrevet

hei. e fikk ovitrelle sprøyte. 2 pp me ovitrelle dobbel dose/2sprøyter og 3 pp med pergo. så klaffa d. da har ikke e hatt el før den gangen etter ca 2 år etter e slutta på p-pilla.

dem trodde kansje e har pco. men ikke konstantert.

teste med graviditetstest skal du ikke jør før etter 10 dager da ovitrelle e ute av kroppen. e testa på dag 11 men da va d negativt. så ijen på dag 13 da va d svak svak strek:)

Skrevet

jeg har brukt pergotime i denne syklusen i tillegg til o-sprøyte. sjansen større da? har en del murringer kjenner jeg. uff, kommer til å bli så skuffet hvis det ikke klaffer :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...