mylittleangel2♥Gravid♥ Skrevet 16. september 2010 #1 Skrevet 16. september 2010 Noen av dere som har fått ovitrelle sprøyte etter flere pergokurer( hatt 4 stk) og PCOS. jeg er kvalm, halsbrann, begynt å få ømme brystvorter og øm nede i magen. Noen som har kjennskap til når teste og evt noen som det har funket på med en gang?
monca*84*j12 Skrevet 16. september 2010 #2 Skrevet 16. september 2010 hei du... Om du mener teste med g.tester, så har jeg litt erfaring som er verdt og dele. Etter og ha satt O-sprøyten testet jeg positiv p g.tester fra dagen etter stikket og i nesten to uker. Så trur det er anbefalt og vente med å teste frem til dag 12.. Så du slipper og få falske positive tester! Det skjer pga de store mengdene hormoner som er i sprøyten! håper du fikk svar du øsket=) Lykke til!
mammas skatter <3 Skrevet 16. september 2010 #3 Skrevet 16. september 2010 hei. e fikk ovitrelle sprøyte. 2 pp me ovitrelle dobbel dose/2sprøyter og 3 pp med pergo. så klaffa d. da har ikke e hatt el før den gangen etter ca 2 år etter e slutta på p-pilla. dem trodde kansje e har pco. men ikke konstantert. teste med graviditetstest skal du ikke jør før etter 10 dager da ovitrelle e ute av kroppen. e testa på dag 11 men da va d negativt. så ijen på dag 13 da va d svak svak strek:)
mylittleangel2♥Gravid♥ Skrevet 17. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 17. september 2010 jeg har brukt pergotime i denne syklusen i tillegg til o-sprøyte. sjansen større da? har en del murringer kjenner jeg. uff, kommer til å bli så skuffet hvis det ikke klaffer :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå