jente-89 Skrevet 16. september 2010 #1 Skrevet 16. september 2010 Har tatt 3 - 4 graviditetstester. 3 på mandag og 1 på tirsdag. Alle var positive. Er vel ikke mer enn noen få uker på vei. Siste mens var rundt 8 august. I morrest begynte jeg å kjenne litt "menssmerter" i magen. Får alltid store smerter ved mens og har hatt veldig lignende smerter i dag. Har også blødd en del (noe "klumper" også) siden i morrest. Har ikke fosset, men akkurat sånn som jeg har det rundt den første dagen jeg får mens i måneden. Jeg skulle vel hatt mens for litt over en uke siden. Har hørt at noen kvinner kan få menslignende blødning rundt mensentider som er helt normalt under graviditeten. Men dette er vel mest sannsynlig spontanabort ? Er det noe sjangs for at det har gått bra ? Ringte legekontoret og legevakt tidligere i dag. Fikk bare bekjed om vente å se. Hun på legevakta sa at " du kommer til å skjønne det hvis det er en spontanabort, da det er store blødinger, osv) Er vel ikke noe vits i dra til lege heller kanskje da jeg er så tidlig på vei ?
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 16. september 2010 #2 Skrevet 16. september 2010 Du kan nok ikke få noe 100% sikkert svar her men har du store smerter og blør masse er det nok en SA desverre. Hvis det ikke tar seg opp med blødningen trenger det jo ikke å være noe. Det beste er nok å få en lege til å titte på deg. Masse lykke til! *Trøsteklem*
prøverigjen:) Skrevet 16. september 2010 #3 Skrevet 16. september 2010 Lurt å gå til lege alikevel, men blør du mye er det kanskje en SA....men når du slutter å blø se på ul om du har blødd ut alt, kanskje du må ha utskrapning hvis ikke, krysser fingerene for at du ikke aborterer og blødningen gir seg!!!! lykke til!!!! og husk at hvis det er en sa så er det lettere å bli gravid igjen raskt etter en abort klem til deg !!!
Lykketallet 3 Skrevet 16. september 2010 #4 Skrevet 16. september 2010 heisann.begynte selv å blø imåres, friskt blod så tenkte ikke med engang at jeg spontanaboterte.Fortsatte å småblø utover dagen, noen få klumper ogsåå.Hadde litt magevondt, som menssmerter..Fikk komt inn på tidlig ul som viste at det va spontanabort, trengte ikke få det ut med tabletter p.g.a var så lite blod igjen..heldigvis!!Var ca. 6 uker på vei.Lykke til:))Trenger ikke bety at du spontanaborterer!!
jente-89 Skrevet 16. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 16. september 2010 Takk for svar jenter! Jeg har en dårlig følelse. Har blødd i hele dag. Og det har fortsatt ikke gitt seg helt. Har også smerter nederst i magen (litt tak som kommer og går) . Er vel ikke noe sjangs for at det har gått bra. For vel ta meg en tur til legen i morgen
varuna Skrevet 16. september 2010 #6 Skrevet 16. september 2010 hei. jeg har mistet flere ganger i uke 5 og 6,og da har mensen begynt som vanlig bare vært det forsinket.og min mens kan man nesten stille klokka etter! men da jeg var gravid 1.gangen kom det litt blod i uke 5 så jeg trodde at nå skjedde det samme igjen som så mange ganger før.men så var det bare litt den ene dagen også stoppet det opp og testen noen dager senere var positiv.og den spiren den gangen er snart 6 år gammel. )) så hvis det ikke kommer mye men bare litt blod kan det gå bra. siden det er så tidlig tror jeg ikke det er nødvendig å kontakte lege hvis det kommer mye blod.stopper det opp,kjøp en test og finn det ut lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå