Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #1 Skrevet 16. september 2010 Jeg fikk påvist PCOS for tre år siden. Nå har vi vært prøvere i nesten et år, og jeg er blitt henvist til Rune Mørk Braut på Sandnes. Noen som har kjennskap til han? Eller aner hvor lang ventetid jeg må forberede meg på?? Når en først er i gang vil en at alt skal gå fort
Gjest ♥h_ønsker baby♥ Skrevet 16. september 2010 #2 Skrevet 16. september 2010 Hei. Vi har visst hatt diagnosen og vært prøvere like lenge. Jeg har ikke hørt om han. Er han gynekolog? Jeg vet alt om at ville at ting skal gå fort. Men når det gjelder babyer, så tar det visst litt tid.. Man skal ta prøver, ta tabl, bli skuffa osv osv.. Jeg har kun prøvd 1 pergokur. Men tror egentlig at jeg må ha lap. Så bare går og venter på timen hos gyn om 19 dager Har du prøvd pergo eller noe tidligere? Jeg gikk til gyn og sa at nå vil vi begynne å prøve. Og jeg trenger hjelp. (har ikke eksisterende syklus) Og hjelp får jeg
Tjålsi har født en prinsesse Skrevet 19. september 2010 #3 Skrevet 19. september 2010 Hei! Jeg har ikke vært hos han personlig, men min søster var der med endometriose. Og fikk beskjed om at hun ikke hadde det.... Nå er hun operert for 5 gang, pga nettopp endometriose...
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 19. september 2010 #4 Skrevet 19. september 2010 Eg har en privat.gyn i Stavanger. der kom eg til itte 2-3mnd. di ligge vel på de samme i Sandnes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå