Noah 08. Skrevet 16. september 2010 #1 Skrevet 16. september 2010 Siste pille er tatt i dag! Hadde egentlig bestemt oss for å prøve ganske snart... men pga av at jeg mangler fast jobb venter vi nok et par mnd. Noen andre som er i samme situasjon? Jeg jobber 100% som vikar akkurat nå da,men usikkert fremover..
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Super_betta Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 17. september 2010 #2 Skrevet 17. september 2010 hei :-) Så spennende tid vi har i vente :-) Går bare å gleder meg om dagen til vi kan gå i gang hihi.Jeg tok siste pille for ca 2 mnd siden. Var spent på hvor lang tid det ville ta før jeg fikk TR tilbake, så sluttet litt tidlig for sikkerhets skyld. Vi tenker å begynne prøvingen i desember, så da er det greit å få syklusen skikkelig på plass først. I går kom TR igjen, så dette ser bra ut :-) Vi venter også noen mnd pga økonomiske grunner. Utrolig nok, vil det å vente til desember utgjøre 200 000 i forskjell i svangerskapspermisjopn for min del, så da må vi holde oss på matta :-p Er student på siste året nå, samt jobber deltid/vikariat.
Noah 08. Skrevet 17. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2010 Ja,det er veldig spennende! Slutter nå jeg å for å få syklusen skikkelig i gang,venter nok med prøving til nov/desember vi og :-) Har en på 2.5 fra før så nok å gjøre Satser på masse jobb fremover (helst fast). Blir moro å starte prøvinga for fullt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå