Isaac12.08♥baby10.10FØDEKLAR Skrevet 16. september 2010 #1 Skrevet 16. september 2010 Hvor lang tid kan det da gå til fødsel? Har forsatt nesten 4 uker til termin. Noen som har vært borti lignende? Jm sa det var ganske åpent og modent til å være så tidlig...
rl84 Skrevet 16. september 2010 #2 Skrevet 16. september 2010 Hei! Kjenner du murringer osv? Eg var på overtidskontroll i dag (1 veka over i dag), hadde 3 cm opning å blei strippet. Håper det skjer noke snart
Isaac12.08♥baby10.10FØDEKLAR Skrevet 16. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2010 nja noe, har konstant mensmurringer i ryggen, ''hold'' lignende smerter i magen, og ingen matlyst.... men ingen tegn til rier..
Seriøst Skrevet 16. september 2010 #4 Skrevet 16. september 2010 Kan nok gå med åpning lenge, men kanskje ikke Men hvordan fikk du jordmor til å strippe deg allerede nå?? Min jordmor nærmer seg ikke det området før termin, og sikkert helst ikke da heller...
Isaac12.08♥baby10.10FØDEKLAR Skrevet 17. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 17. september 2010 Ble strippet av overlege på Riksen. Hun sa :- det kan vel ikke gjøre noen skade... og satte igang! Det setter jo ikke igang en fødsel, men hjelper til på modning, så noen skade gjør det vel ikke. Men kan ende opp med masse kynnere osv ... Blødde litt dagen etterpå og hatte kynnere på natten, men en paracet gjorde susen! Nå er jeg helt fin, og har ikke tatt noen skade av det. Skal på ny kontroll neste torsdag, og de gjør sikkert det samme da også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå