Gå til innhold

Hjelp til guttenavn på "T"?!?! :)

Anbefalte innlegg

Litt spesielt kanskje, men på min fars side går bokstaven "T" i generasjon - om man kan kalle det det.

Min bestefar heter Torvald, min far Terje og jeg Therese..

Vi har en nydelig liten sønn på 10 mnd som heter Nicolas (vi fant aldri på noen navn på T da han kom :) ), og vi ønsker et navn som ikke "kræsjer" helt med storebrorens navn :)

Selv synes jeg det er utrolig vanskelig å finne ett guttenavn på T, så spør her om noen har noen flotte tips :D

Det eneste vi har snakket litt om er Tobias, men litt vanskelig å uttale på engelsk (må i så fall forkortes til toby eller noe :) )

Trym, tiril ol blir litt for spesielt for oss (Jeg har ikke noe imot navnene, men de passer ikke oss :) )

Terje, Torleif, Tellef ol blir for "gameldagse"..

(er ganske sær av oss.. :) )

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142329540-hjelp-til-guttenavn-p%C3%A5-t/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, syntes slettes ikke du er sær det er ikke navn jeg ville kalt mitt barn heller.

Jeg syntes derimot Theodore er et superfint navn! Ser for meg en mild og glad gutt =)

Jeg tror at om jeg får gutt blir det Theodore, fantastisk syntes jeg rett og slettes det er =) Håper du og liker det?

Tusen takk! :))

Theodore/Theodor er noe vi kunne tenkt på :D

Tommy heter både min samboers bror og min fetter, så er litt godt brukt synes jeg (maange venner også med det navnet)

Og Thomas har jeg prøvd å få med på lista, men ble nedstemt med engang siden vi har en bekjent med dette navnet (Ikke de beste venner kan man si).. :(( Men navnet er nydelig :)

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...