Gå til innhold

Hjelp til guttenavn på "T"?!?! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt spesielt kanskje, men på min fars side går bokstaven "T" i generasjon - om man kan kalle det det.

Min bestefar heter Torvald, min far Terje og jeg Therese..

Vi har en nydelig liten sønn på 10 mnd som heter Nicolas (vi fant aldri på noen navn på T da han kom :) ), og vi ønsker et navn som ikke "kræsjer" helt med storebrorens navn :)

Selv synes jeg det er utrolig vanskelig å finne ett guttenavn på T, så spør her om noen har noen flotte tips :D

Det eneste vi har snakket litt om er Tobias, men litt vanskelig å uttale på engelsk (må i så fall forkortes til toby eller noe :) )

Trym, tiril ol blir litt for spesielt for oss (Jeg har ikke noe imot navnene, men de passer ikke oss :) )

Terje, Torleif, Tellef ol blir for "gameldagse"..

(er ganske sær av oss.. :) )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, syntes slettes ikke du er sær det er ikke navn jeg ville kalt mitt barn heller.

Jeg syntes derimot Theodore er et superfint navn! Ser for meg en mild og glad gutt =)

Jeg tror at om jeg får gutt blir det Theodore, fantastisk syntes jeg rett og slettes det er =) Håper du og liker det?

Skrevet

Theo/Teo

Tim

Skrevet

Tim

Tom

Theo

Thomas

Torben

Tommy

Tord

Trym

Theodor

Timo

Timian

Ahhh... der er jo så mange ;)

Skrevet

Tusen takk! :))

Theodore/Theodor er noe vi kunne tenkt på :D

Tommy heter både min samboers bror og min fetter, så er litt godt brukt synes jeg (maange venner også med det navnet)

Og Thomas har jeg prøvd å få med på lista, men ble nedstemt med engang siden vi har en bekjent med dette navnet (Ikke de beste venner kan man si).. :(( Men navnet er nydelig :)

Skrevet

Vi har valgt å bruke Tage, som også er etter Terje. Men om du syns Trym er sært, er vel neppe dette et aktuelt navn for deg. Har tenkt på at det skal være lett å uttale på mange språk.

Skrevet

Tristan

Timon

Timothe

Timian

Theodor

Theo

Skrevet

Tirian :-) Jeg elsker det navnet! Men kan ikke bruke det fordi har nær familie som heter det..

Skrevet

Syns Torvil og Torgil er fint. Liker Torarinn også, men det er litt mer gammeldags...

Lykke til med navnejakten! :-)

Skrevet

ÅÅÅÅÅååååååå, du må velge Troy!!

Det er Så fint!! Et av de vakreste navna jeg vet på gutt:-)

Det er så spesielt og liiiite brukt her til lands tror jeg...

Lykke til :o)

Gjest babyfabrikken1979
Skrevet

Theo og Nicolas, for en flott klang =)

Sønnen min heter Theo og vi var inne på Nicholas, men nå får vi jente =)

Skrevet

Jeg liker Teodor :) Altså uten h'en

Skrevet

Tusen takk for MANGE flotte navn, vi får nå sette oss ned å gå igjennom T-navn å se hva vi ender på! :D

Tusen takk <3 Og god helg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...