Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har det gått i ett i det siste...reiste bort med min kjære, og hadde testdag på søndag. Alt så og føltes kjempebra ut, men så begynte jeg og blø på lørdagen...HELVETE!!!!!!!!

Vi har brukt opp våre 3 forsøk, men skal ikke gi oss...det koster skjorta, men har bestemt oss for å fortsette.

Akkurat nå er jeg bare så drita lei at jeg har ikke ord!!!! DRITT ASSA!!!!!!

Sorry, men trengte å få ut litt frustrasjon.

Hvorfor kan vi ikke bare lykkes da????????????????????????????????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er rette stedet å få ut all frustrasjon, glinten ;-S Så trist med neg resultat. Forbasket er det, at enkelte bare kan spy ut unger, mens en annen må jobbe så voldsomt ;-(

Godt å høre at dere er klare for å fortsette. Der har vi vært hele tiden også, og det har hjulpet oss over nedturen etter neg forsøk for noen uker siden.

Vi setter igang med nytt forsøk i høst (uttak og innsett i uke 47, hvis alt går etter planen). Dette er da 4. ferskforsøk, altså penger fra egen lomme. Vi satser på og lykkes om ikke så veldig lenge ;-)

Hvor har dere vært tilknyttet, og hvor går veien videre?

Trøsteklem

Skrevet

Gadd ikke engang og teste jeg når mensen kom...hadde liksom sån trua denne gangen, og nå kan jeg liksom ikke se for meg at vi noen gang skal lykkes. Men vi skal ikke gi oss!!

Vi også skal igang med 4. ferskforsøk-vi hører til på St.Olav, og har vel bestemt oss for å fortsette der...dere da?

Takk for trøsteklem:-)

Klem.

Skrevet

Det var leit at det ikke gikk bra denne gangen, glinten.

Ønsker deg masse lykke til videre!

Klem

Skrevet

Vi har hatt 3 forsøk ved Porsgrunn, og har nå fått tilbud om et 4. forsøk der som vi må betale selv. Har takket ja til dette. Hvis vi ikke lykkes da, går nok ferden videre til CFC. Skulle egentlig hatt tlf.konsultasjon med dem idag, men avlyste den siden vi skal ha en runde til ved Pors.

Vet du når dere skal igang igjen, glinten? Ønsker deg lykke til videre ;-)

Skrevet

Skjønner så godt att du er lei deg. Huff,, denne prossessen skal jaggu være tung.

Har dere hatt mange innsett på de 3 ferskforsøkene?

HÅPER dere lykkes med deres fjerde forsøk.

Skrevet

Huff,føler med deg...

Jeg lurte på hvordan det gikk med deg,men skjønte at det kanskje ikke hadde gått så bra når du ikke har vært på nett...

Jeg skulle ha testsdag på fredag forrige uke og fikk mens på tordag og da var det gjort...:(

Jeg har ett egg på frys som jeg setter min lit til...

Dette her ikke lett...En prosess som ingen kan sette seg inn før de har vært i den...;men jeg hadde heller ingen godfølelse denne gangen selv om jeg prøvde...:(

Trøsteklem ifra sota76

Skrevet

Jeg behøver ikke å ta stilling til det enda,men jeg synes du er tøff som orker å sette igang med flere forsøk :)

Ønsker deg lykke til med 4 ferskforsøk :)

Skrevet

Kjære glinten.

Dette var utrolig leit :( Vil sende deg en stor klem, og si at jeg føler med deg. Men ikke gi opp, dette skal dere klare!!!!!!!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...