Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #2 Skrevet 16. september 2010 Jeg er helt lik. Etter frokosten i går, som bestod av en halv pizza og resten av ei sjokoladeplate fikk jeg lyst på kake. Ja. da spise jeg ei halv langpanne!! Kvalm i noen timer etter den før jeg gyver løs på hamburger før kvelden. Og litt twist
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #3 Skrevet 16. september 2010 Hvorfor utsetter dere dere for slike ting hvis dere ikke eier viljestyrke eller selvrespekt? IKKE ha usunn mat i huset!!!!
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #4 Skrevet 16. september 2010 Er ikke så lett å la være Er jo så godt
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #6 Skrevet 16. september 2010 Ingenting galt i å spise usunn mat noen ganger. Men kansje ikke så lurt å spise det vær dag, da kan man fort bli syk, legge mye på seg og miste lysten på alt av sunn mat. Jeg elsker å kose meg med litt godis om dagene, men prøver å ikke la d være vær dag og ikke så mye om dagen. Nå er jeg gravid, og passer ekstra godt på, spiser mer fukt og slikt i stede for godteri. Men spiser ennå en del godis om dagene. Drikker veldig lite brus da, men saft og oboy drikker jeg en del av. Føler meg ikke usunn for å være ærlig, men heller ikke sunn. Helt normal vill jeg tro. Og man lever bare en gang, så hvorfor ikke kose seg den tiden man har her?
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #7 Skrevet 16. september 2010 Jeg er mest overrasket over at dere HAR alle de tingene i huset jeg. Fins det ikke kake, pizza, brus eller sjokolade i huset, så spiser man det faktisk ikke Men ok, jeg har heller aldri vært overvektig.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #8 Skrevet 16. september 2010 Med dette har du fått i deg ca 3000-3500 kalorier. For å forbrenne det av igjen må du gå på tur i raskt tempo i ca 10-11 timer, sykle på en trimsykkel i ca 8 timer. Kanskje noe å tenke på neste gang du får lyst på dette?
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #9 Skrevet 16. september 2010 Anbefaler også å ta en titt på The Biggest Looser og andre program som handler om folk som spiser så sinnsykt mye.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #10 Skrevet 16. september 2010 Å guri malla da!?!? Er du klar over at EN STK SJOKOLADEPLATE dekker hele ditt dagsbehov for kcal???? Altså karbohydrater å diverse? Du må bare seriøst lide av noe seriøst gale noe...
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #11 Skrevet 17. september 2010 (Jeg er helt lik. Etter frokosten i går, som bestod av en halv pizza og resten av ei sjokoladeplate fikk jeg lyst på kake. Ja. da spise jeg ei halv langpanne!! Kvalm i noen timer etter den før jeg gyver løs på hamburger før kvelden. Og litt twist ) Heheheh, dette er det drøyeste jeg har hørt.....!! Dette hadde ikke jeg klart å få i meg på en hel uke engang!!!!
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #12 Skrevet 17. september 2010 Er ikke et problem om jeg skulle legge på meg for jeg er undervektig uansett hvor mye jeg spiser. Har aldri greid å gå opp i vekt. Men det er jo ikke sunt, bra for kroppen, har lite energi osv men er jo ufattelig godt. HI
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #13 Skrevet 17. september 2010 Ikke rart det er mange feite folk her i landet... Jeg kan også spise restepizza til frokost, hvis den er hjemmelaga. Men da er det ett stykke, og jeg avslutter ikke med sjokolade og ei halv kake...
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #14 Skrevet 17. september 2010 Nei, det er jo ikke sånn at tynn=sunn. "Innfeit" er ikke noe bedre, blodårene blir jo blokka igjen av all dritten... For all del, jeg lever ikke på riskaker og brokkoli jeg heller, men prøver å begrense meg til helga. Kunne sikkert gått ned 10 kilo, men er 41 og har perfekt kolestrol/blodsukker/blodtrykk i følge legen min:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå