Gå til innhold

Pc på fanget, skadelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir jo som alltid en del tid på pcn når man er sykemeldt.

Er jo daglig innom her å titter også.

Men er jo så slitsomt å sitte fremover bøyd med datan på bordet....

Så blir jo oftest til at jeg sitter med den på fanget.. er det skadelig?

Har den jo ikke oppå magen akkurat, men på lårene ..

Noen som har hørt noe, eller lest noe om dette?

Vet man ikke skal bekymre seg for alt hele tiden, men jeg bare lurer... det er jo litt stårling.. å det blir jo en daglig greie ..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tenkt på det selv. Har hørt tidligere at gutta ikke skal ha dataen på skrittet, da det kan skade fruktbarheten. Hvis det stemmer, tenker jeg at det kanskje ikke er så lurt å ha den på lårene for oss heller (selv om det ikke er oppå magen). Hvis man skal ha den på lårene kan man i hvertfall ha en liten pute under den, eller en sånn PC-pute (kjøpes billig på Ikea). Ellers har jeg funnet en god stilling. Jeg sitter i sofaen, med pc`n ved siden av meg på en pyntepute. Vi har en ganske dyp sofa, så dette er en behagelig stilling. Likevel har jeg lurt på om det blir litt mye stråling. Men - mange jobber jo forann dataen hele dagen og har ikke hørt om at de blir sykemeldt av den grunn når de er gravide.

Uff, mye å tenke på og bekymre seg for. Tror vel uansett ikke dette er så veldig skummelt. Men litt fasinerende å høre at andre tar opp ting som jeg også grubler litt på. Da føler man seg liksom ikke så hysterisk lenger.

Skrevet

Jeg har tenkt litt på dette jeg også. Jeg har sånn pcpute fra ikea, den er faktisk kjempepraktisk, og behagelig å sitte med. Betalte vel omtrent 170kroner for den om jeg husker rett. Når jeg har den på fanget kommer pcen 20cm fra magen, og da er det jo nesten ikke værre en å sitte ved en pcpult (: Jeg er også delvis sykmeldt, og vi må jo ha noe å gjøre om dagene. Tror jeg ville blitt gal om jeg ikke hadde pc og tv :P Gleder meg til å ha en liten en å gi oppmerksomheten min til når jeg skal være hjemme <3

Skrevet

eg har bærbar pc, som eg har på en sånn pc-pute i fanget.

måtte til å investere i d, da eg begynte å få rød merker på låra, etter at vifta begynte å gå seg varm, fordi d ble dårlig lufting til den.

puta er en god investering, bruker den som bord, vist eg er så syndig å spise ved tv'en. da slipper eg å bøye meg fremover bordet:O)

bruker oxo en del tid på pc, da eg oxo er sykemeldt...

er idag etter egen regning, 7+5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...