Gå til innhold

j.

Mammaen til Daniel og Ida :O)

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Heisann

Har ikke sett meldingen din før nå, så beklager sent svar.

Går bra med meg ja, er blitt 23+3 i dag, så det går fremmover. Alt har vært stabilt på kontrollene mine så jeg er veldig fornøyd. Fysisk så føler jeg meg veldig bra, selv om bekkenet slår seg vrang innimellom. Psykisk så går det litt opp og ned...har mange tanker og følelser om det som har skjedd før...og er selvfølgelig redd for at det skal skje igjen. Er fortsatt aktiv sykmeldt så jeg jobber to dager i uka...synes det er godt å komme seg litt ut, og dagene og ukene går mye raskere enn hvis jeg er hjemme hele tiden. Tar det jo veldig med ro på jobb og er der mest for det sosiale....

Hvordan går det med deg da? Har du blitt innlagt nå??

Klem

Hei på deg. Så bra at alt er stabilt og fint hos deg. Det er gode nyheter.,

Jeg sliter litt med en del kynnere, men ellers er formen ok, men som deg sliter jeg litt psykisk- Er 22 + 3 i dag, og skal på kontroll i morgen. Da håper jeg at han måler LH min. Har ikke gjort det siden uke 18. Skal be om det for å kanskje roe meg litt ned.

Jeg tørr ikke stort annet enn å ligge hele dagen, sitter litt av og til tilbakoverlent, men det er alt.

Blir innlagt den 21. og det ser jeg virkelig fram til nå, gleder meg faktisk litt,men gruer meg til den datoen Daniel kom, da var jeg 24 +5, håper at jeg kan slappe litt mer av etter det, og enda litt mer om jeg kommer meg over uke 28.

Vi får holde hverandre oppdatert da, stor klem til deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...