Gå til innhold

Lurer på......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig å måtte legge en 5-uker gammel beby til brystet for å få mat nesten hele tiden. Det eneste som får barnet vårt til å slutte å skrike er å legge henne til brystet for å få mat. Men synes bare at hun spiser HELE TIDEN. Vanlig???

Lurer også på om noen har noen tips til å få henne til å ta flaske?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanlig og vanlig, fru Blom.... Kommer an på om babyen din får i seg nok mat hver gang den ammer....?? Har du prøvd å pumpe deg ell gi MME? Etter du tar hun av brystet... Bare for å sjekke at du faktisk har nok melk?

Og er du sikker på at hun faktisk spiser? At hun ikke bare sutter og trøster seg med brystet ditt av en eller annen grunn (luft i magen, trøtt men finner ikke roen, behov for kos,stort suttebehov og derfor kanskje heller skulle fått smokk)??

Skriv opp klokkeslettet hver gang hun ammer så ser du fort hvor mye/ofte hun spiser. Noen ganger er det litt "ligge på soffan med puppen ute hele dagen" tilstander ;)

Vår tar flaske fra alle andre enn meg, og det er jo logisk =) Jeg har pupp og det er derfor meningsløst for henne å ta flaske hos meg. La pappa'n gjøre det og gå ut fra rommet. Vent til hun er skikkelig sulten, 2-3 timer siden sit hun fikk mat, og så skal du se at hun tar flaske. Mi må ha flate flaskesmokker, liker ikke de med rund tupp. MAM er det som er favoritten ;)

Skrevet

Jeg er enig med Tantrum. Man vet jo ikke hvor mye de tar når man ammer, men det kan du jo sjekke ut. Evt. kan du jo gi henne et måltid med mme for å se om hun blir mettere av det. Vet om de som har måtte slutte å amme fordi melka var for dårlig kvalitet.

Ikke la det gå for lang tid før du prøver iallefall. Det sliter deg bare ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...