LINDA*** Skrevet 16. september 2010 #1 Skrevet 16. september 2010 Etter 2 forsøk klaffet det Har 2 fra før. Så dette kan jo ikke bli annet enn småkaos om 1 års tid SYMPTOMER & SÅNT: kjente selve eggløsningen i form av "hold"-liknende smerter. Hadde sex på 1.dag med el.slim + selve el.dagen. Teste Positivt nå med billigtester i morges og på kvelden i dag. Uten tvil lyste strekene mot meg IKM er egentlig mandag. dvs jeg er 10-11 DPO. Har hele veien hatt en gravid følelse noe jeg ikke har turt å "tro på" før. . Kjent at det har boblet og murret. Har tidvis vært småkvalm. Og denne uka har jeg vært kjempesulten! Det er slike tegn jeg kjenner igjen fra tidligere. Og jeg er trøttere enn før. Det er en helt merkelig/annerledels måte å være trøtt på. Må også legge til at jeg har mere luft i magen enn ellers. Så, her jobbes det iherdig Ønsker alle, sæææærlig TURBO!!, lykke lykke til Det tok nesten 1 år fra jeg slutta på p-pilla med 1.mann, 1 år med 2.mann. Og denne gangen var vel slusene så åpne at det gikk rimelig fort unna, hehe ***
beloni med april 2012 spire;) Skrevet 16. september 2010 #2 Skrevet 16. september 2010 Gratulerer så mye:)
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 16. september 2010 #3 Skrevet 16. september 2010 Gratulerer!!!! Kjekt å se du forteller om symptomer osv, gir oss litt ekstra håp Takk!!!
Jippi-77 Skrevet 16. september 2010 #4 Skrevet 16. september 2010 Gratulerer!! Superduper følelse. Kos deg fremover med spiren. Lykke til!!
jplussj Skrevet 16. september 2010 #5 Skrevet 16. september 2010 Kan jeg spør om hvor lang syklus du har og når du fikk mens sist??
Happy87 Skrevet 16. september 2010 #6 Skrevet 16. september 2010 gratulerer så masse til deg:) lykke til og kos deg masse med graviditeten...Blås litt babystøv på oss andre da:)
LINDA*** Skrevet 16. september 2010 Forfatter #9 Skrevet 16. september 2010 *******************babystøv *************************** jo altså, * TR lørdag 21.august. * El.slim fredag 3.sept (sex) * Eggløsning mandag 6.sept (sex) * POSITIV TEST: TORSDAG 16.SEPT 10 DPO Er ikke sikker å hvor mange dager denne syklusen ble, men hadde jeg ventet med å teste på lørdag hadde det blitt en 28-dagers syklus. Takk for gratulasjoener folkens. Dette er faktisk HELT uvirkelig enda. Har ikke gått opp for meg enda ....
LINDA*** Skrevet 16. september 2010 Forfatter #10 Skrevet 16. september 2010 *******************babystøv *************************** jo altså, * TR lørdag 21.august. * El.slim fredag 3.sept (sex) * Eggløsning mandag 6.sept (sex) * POSITIV TEST: TORSDAG 16.SEPT 10 DPO Er ikke sikker å hvor mange dager denne syklusen ble, men hadde jeg ventet med å teste på lørdag hadde det blitt en 28-dagers syklus. Takk for gratulasjoener folkens. Dette er faktisk HELT uvirkelig enda. Har ikke gått opp for meg enda ....
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 16. september 2010 #12 Skrevet 16. september 2010 HURRA HURRA HURRA!!! Hva er det mine fiolblå øyne skuer her da??? Er du smelt på tjukken igjen Suger til meg alt babystøvet jeg kan få her jeg vettu Hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå