Gå til innhold

Er trekant utroskap?!?! Dere som syns "alt" er utroskap...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen sier at alt som har med sex og gjøre med en annen person enn partneren, er utroskap.

Er da trekant utroskap!?!

Jeg bare lurer på deres syn :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tja... om man har trekant, altså som par + en ekstra om det er det du mener, så er jo begge utro samtidig isåfall og da er man skulls... hahaha!!

nei jeg aner helt ærlig ikke jeg.... vanskelig spm.....

det er vel ikke så mye utroskap som det er fetish?

Skrevet

...fetisj kan jo være å ha lyst på sex med samme kjønn også. (for å fra litt fra andre debattene jeg ble inspirert av)

Hehe... Bare må få et svar altså. Så jeg kan forstå bedre hva de mener...... Hvor er grensa, liksom!?

Skrevet

hehe sant det...

det er ikke så godt å si... jeg veit ikke helt hva jeg syns selv.. trekant er ikke noe for meg ihvertfall så jeg har liksom aldri tenkt på det på den måten... men jeg tror ikke jeg ville kalt det utroskap.. bare liksom litt spice i sexlivet...... kanskje...? hehe :P

håper flere svarer deg, kan være interessant å høre hva andre har å si...

Skrevet

Hva som faller inn under definisjonen utroskap må defineres fra person til person og fra par til par. Hvilke grenser man ikke tålererer at at overskrides i et forhold, er (selvsagt) fullstendig individuelt...

Å finne en generell definisjon og avgrensning av hva utroskap er, er vel ca like enkelt som å finne ut den generelle oppfatningen av hvilket navn som er verdens peneste....maaaange vil være enige, men like mange vil synes noe fullstendig annet! ;)

Skrevet

Men nå siktet jeg meg jo inn på en spesiell gruppe da, både i overskriften og hovedinnlegget. Hehe.

Forstår såklart hva du mener, og alle blir ikke enige, noen gang. Heldigvis er vi forskjellige :)

Er bare nysgjerrig av meg. Syns det er veldig interessant å høre andre synspunkter på ting og tang. Det gjør meg til en enklere person å snakke med og bli kjent med, på sikt.

Knowledge is power!! :)

Skrevet

nei visst er det ikke utroskap så lenge begge er med på det :)

Skrevet

Det er bare utroskap om man gjør noe med en annen person som man ikke tør å fortelle partneren om.

Ergo er det ikke utroskap om partner vet om, og er med på, trekanten.

Men det er utroskap om man går bak ryggen på partner og har seg med andre når man vet at partneren ikke liker dette.

EOD :)

Skrevet

Så om du har en veldig sjalu partner og går til en veninne og forteller at du har det vanskelig eller gråter så er det utroskap hvis du ikketør fortelle prtneren din det?

Eller, fortsatt med sjalu partner, at du spiser lunsh med en kolega som du vet partneren synes er iltt for pen og velger for husfrdens skyld ikke å si noe om det, så er du utro?

Det må vel faktisk være en viss grad av seksuelle følelser inne i bildet også.

Skrevet

hvis man ikke vil at partneren skal ha sex med noen andre så går man da heller ikke med på trekant, og sier man ja til trekant så kan man ikke i ettertid si at det var utroskap.

Skrevet

Utroskap er et begrep som generelt betegener det å ikke være tro i forhold til et løfte eller en forpliktelse.

Det vil jo si at man er utro om man har lovet partneren å IKKE ha sex med andre, men bryter det løftet og har sex med andre bak ryggen på partneren.

Blir man enige om at det er greit å ha sex med andre, er man ikke utro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...