Gå til innhold

Når begynte dere å gå til jordmor? Husker ikke fra forrige svangerskap!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var hos jordmor første gang da jeg var 15+3 jeg. Ringte ho da jeg var 10uker og ho sa da at ho ville ha meg inn første gang i uke 15, da hører man hjertelyd sa ho. Den mnden her har jeg ordinær ul så skal ikke til ho før i oktober igjen,da er jeg vel 21 uker minns jeg

jeg var hos jordmor i uke 11 for å få litt info og for å fylle ut helsekortet. i uke 13(nå) var jeg hos lege for å ta blodprøver og i uke 16 skal jeg tilbake til jordmor med resultatene. så er det ul i uke 19:) etter det blir det nok kun jordmor:)

Første svangerskap var jeg hos jordmor da jeg var omtrent 13 uker på vei.

Nå er jeg 25+3 og har enda ikke vært hos jordmor. Har vært på 2 kontroller hos lege, men det var før sommeren. Skal til jordmor på førstkommende tirsdag. Blir koselig :)

Annonse

Jeg husker overhodet ikke hva jeg gjorde i forrige svangerskap, hehe, men denne gangen var jeg første gang for to dager siden, da var jeg 17+3. Har vært hos legen før dette da...

jag var på første tidlig, Når jeg var ca 8 uker tror jeg.

Var på første legekontroll ved 5 uker. Så jeg begynte tidlig med alle disse kontrollene. Men jeg har en kronisk stoffskiftesykdom, så jeg ville være tidlig ute med oppfølgingen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...