Gå til innhold

Da kommer jeg tilbake hit...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hoppet til 1.trimester for et par uker siden, men måtte visst krype hit igjen etter å ha fått konstatert spontanabort i dag. De sa jeg kunne prøve igjen med en gang (var nesten 7 uker på vei), men samtidig at det kunne lønne seg å ha en menstruasjon først for å få bedre oversikt over første dag i siste mens. (Med tanke på terminberegning) Jeg tror jeg hopper rett i det, hvis ingen her har negative erfaringer med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Huff utrolig leit å høre at den skulle ende slik:(

Jeg tenkte som deg når fikk konstantert SA i juli. Jeg venta til blødningen stoppet og begynte prøvingen med engang, for håpet jeg kunne bli det igjen fort, det hadde gjort alt mye lettere:) Men for meg klaffa det ikke første runde, den første mensen etter SAen var også mye kraftigere enn"normalt". Nå er jeg også ferdig med andre prøverunde etter SAen uten hell, blitt litt rot i syklusen etterpå for min del, men det gjelder jo ikke alle:) Leste om mange etter jeg mista sist som hadde blitt gravid uten å få mensen tilbake som det har gått bra med:D Jeg ville bare hoppet i det og startet prøvinga med engang, det sies jo at man er ekstra fruktbar etter man har mista, men ett tips er å skjekke eggløsningen nå siden den ofte kommer litt senere rett etterpå sånd at du veit du får lagt inn akjer til rett tid;)

Masse lykke til:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...