Sizzi med lille bolle Skrevet 16. september 2010 #1 Skrevet 16. september 2010 Lurer på om dere med IKM uke 36 enda venter? Jeg har pasert ikm med 6 dager nå, graviditest testen er fremdeles negativ, men har hatt 4 positive EL tester den siste uka. Har begynt å få en del kraftigerer murringer idag. har vært enormt kvalm de to siste morgene. Så jeg lurer på om TR er på vei. Lurer på om jeg skal ta en CB test isteden for billigtestene jeg tar. Synes dere jeg burde ta en tur til fastlegen og ta en blodprøve?? Er det andre som enda venter? og evt har noen råd?
Maibaby:) Skrevet 16. september 2010 #2 Skrevet 16. september 2010 heihei.... joda jeg venter enda jeg ja!!!! føler meg ikke gravid, negativ test (på mandag) og null mens!!!! føler ikke at den er på vei heller da.... var innom apoteket og kjøpte cb idag som jeg tar i morgen tidlig, (har også bare brukt billigtester) men har ikke troen for å si det sånn!!! så vet ikke helt jeg hva som skjer, får vel bare vente og se, og går det flere uker så får jeg vel gå til legen.... skulle liksom være min første normale syklus etter sa i sommer, men neida ser ikke sånn ut nei.... har du hatt det slik før Sizzy? hadde du positiv el test? mine el tester slo aldri skikkelig ut (billigstrimler) så vet ikke om de ikke funker eller om jeg kanskje ikke har hatt el.... var sterkest for snart 3 uker siden....
prøverigjen:) Skrevet 16. september 2010 #3 Skrevet 16. september 2010 Lykke til!!!! Håper dere er snart inne på 1.trimester!
Sizzi med lille bolle Skrevet 16. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 16. september 2010 Jeg hadde positiv el test ved el for vel snart 3 uker siden. (men aldri så positiv som nå, ved el var strekene like sterke, men nå er den til venstre kontroll strek?? sterker en test strek. El testene har nå slått ut når de skal og ikke når de ikke skal så vidt jeg vet. Jeg skulle bare ta en el test i sist uke for å kontroll sjekke at den var negativ (tok en to dager før og den var negativ) nå er de bare positive. klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal teste med en CB (gravid/ikkeGravid) i morgen ha rliksom ikke lyst å kaste bort så sygt mye penger på en negativ cb, de er liksom ikke så billige og jeg er helt testoman denne pp... spes når jeg er en uke over IKM om 2 timer.. Er det første pp etter SA?? Har ingen peiling på slikt men det tar kanskje litt tid før kroppen kommer helt til normalt igjen eller? nei jeg har ikke peiling. du kan jo alltids høre med legen ja eller en helsesøster. Teste date i morgen?? Tørr egenelig ikke vet den kommer til å bli negativ har hatt eller hadde sygt med murringer i morges men hmm forsvant etter vel 15 min og har ikke hatt dem siden :S Ojj dette ble langt hehe håper du overlever og ikke dør helt nå. (er vist blitt veldig gal av ehm å gå en uke over IKM)
Sizzi med lille bolle Skrevet 17. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 17. september 2010 Hei maiaprøverpå ny:) hvordan går det. har du tatt en test idag? eller fått tanta? Jeg har fått time hos legen på mandag, men håper at tanta kommer etter som jeg fikk negativ CB.D idag og har derfor ikke noen tanker om at jeg er gravid. Kjenner jeg er litt smålig redd for at noe er galt nå :-( har ikke hatt så forsinket mens før.. (en uke forsinket idag)
Maibaby:) Skrevet 17. september 2010 #6 Skrevet 17. september 2010 heihei!!! tok en test idag og den var negativ!!! var en dårlig teste-date dette hehe!!! så nå er jeg enda mer frustrert!!! er faktisk på pp nr 2 etter sa-en fordi vi prøvde samme syklus som jeg mistet også..... får håpe tanta kommer i helga til oss begge to da!!! er det vanlig å gå til legen når man er såpass forsinket??er på dag 40 nå jeg..... men vet ikke helt hvordan syklusen min er pga ble gravid måneden etter jeg sluttet på pilla, så kanskje jeg bare har laaaaange sykluser..... burde jeg også ringt til legen?? har du prøvd lenge sizzy?? og er det første gang syklusen tuller slik??? klemz
Maibaby:) Skrevet 17. september 2010 #7 Skrevet 17. september 2010 forresten takk for det det prøverigjen:) håper virkelig at vi joiner deg snart lykke til videre!!!
Maibaby:) Skrevet 18. september 2010 #8 Skrevet 18. september 2010 åååååå der kom endelig tanta ja!!!!!!
Sizzi med lille bolle Skrevet 18. september 2010 Forfatter #9 Skrevet 18. september 2010 Hei jeg testet negativt på fredag. Har ikke fått tanta enda. Jeg sluttett med pillen for 1 år siden. Vi var enige om å prøve i mars. Det er første gang syklysen tuller så mye!! er jo faktisk 21 dpo. Ellers flytter syklusen på seg med en dag eller 2. og det er jo egentlig normalt men når det nå er mer en 9 dager siden TR skulle vært her da begynner man å lure. Har normalt en syklus på 24 dager (har værtfall hatt det de siste 4) denne er jo på ehm 32 dager til nå. =(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå