Billie Jean Skrevet 16. september 2010 #1 Skrevet 16. september 2010 Har vært på ultralyd som viste at jeg har hatt en spontanabort... Fikk blødninger i morges, og tok det egentlig med ro, hadde blødninger i det forrige svangerskapet også. Men når det ikke er liv laga var det tross alt bra at kroppen ordnet opp så fort. Jo lenger ut i svangerskapet man er kommet, jo verre er det jo... Så nå hopper jeg tilbake til "bli gravid", og satser på at jeg kan komme hit igjen snart. Lykke til videre folkens!
MissZanta Skrevet 16. september 2010 #2 Skrevet 16. september 2010 Det var trist å høre :-( Lykke til og håper du er snart tilbake :-)
Anine78 Skrevet 16. september 2010 #3 Skrevet 16. september 2010 Det var ikke noe hyggelig å høre. Lykke til videre.
Jippi-77 Skrevet 16. september 2010 #4 Skrevet 16. september 2010 Huff, så kjempe leit. Har tenkt på deg i dag. Jeg håper du blir raskt gravid igjen, hvis du ønsker det selv. Du vet jo at du kan bli gravid og mest sannsynlig vil det gå bra neste gang. Lykke til videre. Klem
Billie Jean Skrevet 16. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 16. september 2010 Tusen takk jenter, det varmer...!
Gjest Skrevet 16. september 2010 #6 Skrevet 16. september 2010 Sukk, så utrolig trist å høre. Jeg vet hvordan det er å miste, og jeg føler virkelig med deg. Håper du snart kommer tilbake! Masse lykke til! Klem
lille knerten Skrevet 16. september 2010 #7 Skrevet 16. september 2010 Hei BillyJean. Utrolig trist å høre, men før du vet det så er du tilbake. Jeg mistet i forrige mnd og er tilbake denne mnd:) Lykke til videre:)
Billie Jean Skrevet 16. september 2010 Forfatter #8 Skrevet 16. september 2010 Det høres bra ut lille knerten:) Fikk beskjed om at jeg kunne prøve på nytt med en gang, men at de fleste syntes det var greit å ha en vanlig menstruasjon først for at det blant annet skulle være lettere å beregne termin. Men jeg tror ikke jeg kommer til å vente når det ikke er noe medisinsk grunn til det.
Huldretussa Skrevet 16. september 2010 #9 Skrevet 16. september 2010 Så trist å høre at du har spontanabortert. Synes du tar det på en fin måte. Lykke til på "bli gravid" - håper dere lykkes igjen snart!!
♪ ♫ ♪ Lille Trompet ♪ ♫ ♪ Skrevet 16. september 2010 #10 Skrevet 16. september 2010 Huff og huff! Stakkars deg! Må si at du tar det fantastisk! Hiv deg på å prøv så fort du føler deg klar. Jeg heier på deg;) Stor trøsteklem...
Billie Jean Skrevet 17. september 2010 Forfatter #11 Skrevet 17. september 2010 Jeg satser på å være tilbake her igjen snart;) Takk for støtten deres, rart hvor mye det har å si, men det er jo nesten ingen andre som visste at jeg var gravid, så det å ha en plass å lette hjertet er godt:) Ønsker dere all lykke i svangerskapene deres! Klem <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå