Gå til innhold

Når kommer magen og kiloene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I mitt første svangerskap la jeg på meg totalt kun 9 kilo, syntes ikke at jeg var gravid før i 5 mnd. Men denne gangen får jeg neimen nesten ikke igjen knappen i buksa og er bare 7 uker på vei. Er dette normalt? Synes liksom det er litt vel tidlig....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok at du er oppblåst, livmoren ligger godt pakket inn bak skambeinet enda...

Skrevet

jeg er fryktelig oppblåst å øm i magen så jeg får ikke igjen buksa mi jeg heller, å jeg er kunn 6 uker. men d er mitt 3 svangerskap. me 2 mann hadde jeg samme problemet. har gått opp 2 kg jeg.

Skrevet

la på 22 kg da eg var gravid med dattera mi for 13 år siden.

denne gang har eg gått ned ca 1 kg, og er idag 7+5. sliter oxo med å få igjen øverste knapp i buksa mi....

Skrevet

Hei :)

Jeg er gravid med nr. 3. Med Elias fikk jeg mage rundt uke 15-16 og la på meg totalt 16 kg, med Emma rundt uke 12-13 og la på meg 18 kg og denne gangen har magen allerede kommet i uke 10, og jeg kjenner tilåmed livmorkanten over skambeinet når jeg ligger på ryggen. Men heldigvis ingen ekstra kg enda ;)

Skrevet

Sjøl om ein ikkje er plaga med kvalme, så kan ein føle ubehag ved å ha stramme ting over magen, ein blir kanskje litt meir avslappa i forhold til at magen kan visa også? I tillegg blir ein meir oppblåst. Ta på klær som er behagelig og ikkje var bekymra for om magen vise.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...